Gå til innhold

Detta må være rier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke så ofte og jevnt enda, men det er såpass vondt at jeg må knipe igjen munn og øyne når det står på. Varer i hvertfall 1 minutt av gangen. Også mista jeg rester av slimproppen på den ene foten til morgenen i dag når jeg var på do og reiste meg opp. Litt komisk, men det var lett å se hva det var. Viste den til samboeren også (stakkar..usj):-) Fortsetter å komme en del sånne geleklumper hver gang jeg er på do nå. Håper bare disse riene kommer med jevnere snart! Er det sånn at jeg skal skrive ned klokkeslett for hver rie, og når de starter hvert femte minutt så kan jeg ringe sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippiiii, det høres ut som rier ja!!! Jepp, skriv ned så fort de blir regelmessige og når det er 5 min mellom så ring! Du kan jo selvfølgelig ringe før også da, du får føle på hva som er best.... heia heia!!!!

Skrevet

Takk for supporten! Jeg tror jeg får ut å gå en tur og avslutte med litt sengekos.:-)

Skrevet

Tur og sengekos høres bra ut... det står på planen min i dag også. Husk og oppdater da... lykke til!!!

Skrevet

Spennende :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Heldiggris!!! Lykke til!! Håper jeg kommer etter deg fort, fort :o)

Skrevet

Grattis! Det skal være 5 min fra den ene slutter til den andre begynner- ikke 5 min fra start til start.

Skrevet

Ååå så heldig du er da!! Er veldig misunnelig nå!:)

Da er du i gang, og ikke lenge igjen før du får treffe den lille!

Masse lykke til!!:)

Skrevet

Å så spennende!!! masse lykke til..nå er du sikkert i gang.

Går og venter selv på at ting skal ta seg opp her. Håper jeg kommer etter snart.

Skrevet

Krysser fingrene for deg da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...