Gå til innhold

spørsmål ang el test fra clearblue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en pakke med el tester fra clearblue for 2 uker siden og begynte å teste allerede på dag 10 for å være sikker på at jeg ikke gikk glipp av den!men nå er jeg på dag 16 og den viser fortsatt at jeg ikke har det.... (nevner at det er første gang jeg bruker el test)

Har fulgt bruksannvisningen ordentlig,men det står at man må vente 4 timer med å tisse før man tar den og jeg har ikke ventet så lenge før jeg tok noen av dem,så kan dette være grunnen til at de ikke viser noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller at el ikke har vært enda......det er det stor sjanse for..du nevner ikke noe om du har regelmessige sykluser?......jeg hadde el 35 dager etter mens jeg....brukte 20 tester uten å finne el.....

:) hehe..spørs om du må kjøpe en pakke til med tester?

klem

Skrevet

Mens har vært uregelmessig kun den siste gangen den kom.

Den har kommet presis på den 23\24 dagen i flere måneder og siste gangen den kom den 11.08 så var den 5 dager forsinket.jeg testet da den var 4 dager forsinket og testet negativt,men den kom jo på den 5 dagen :( og nå er pakka med el tester tom og jeg har ikke muligheten til å kjøpe ny pakke enda :( pleier ikke få noe særlig slim heller,så vet lixom aldri når el kommer.men pleierå kjenne stikkninger da,men har hatt stikkninger i den ene siden i et par dager nå,men alikavel har el testen ikke vist noe...

Skrevet

Dersom du har så korte sykluser så kan det henda at du startet testingen for sent, at el var alt på da 7-10 en gang. Så lenge man har sex gjevnt i hele syklusen så er man jo uansett rimelig sikker på å treffe da! :-)

Skrevet

ja men det er nok om den har vært uregelmessig engang...da kan den bli d denne gangen og er jeg redd....

hum....har du prøvd å tempe da? det tror jeg at jeg skal denne mnd,..for jeg har ikke råd til eltester rett og slett....og billigtestene stoler jeg ikke på!!!.........men du kan jo prøve dem? Er jo kjempebillige de....www.billige-tester.com. Jeg fant ikke el med dem......

Jeg tror jeg får el slim jeg da..fikk det 35 dager etter sist mens......så det stemmer sikkert........er på dag 52 i dag..og fikk mens i dag..så stemmer nok at jeg hadde el da jeg trodde jeg hadde ikm....så derfor slo ikke el testene ut.....:)

Skrevet

men denne stikkingen i siden,har ikke dette noe med el å gjøre? for det kan ikke ha noe med mens å gjøre siden den ikke skal komme før om 2 uker ca....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...