Gårdsspire Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg lurer på hva der synes om Samuel??? Jeg vil ikke ha et typisk navn på barnet mitt... Men jeg vet ikke om noen jente navn...Forslag? (Jeg planlegger, er ikke gravid enda.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg elsker det navnet, og ville valgt det selv hvis jeg ventet gutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Veldig fint navn syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen å lillegutt Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 nydelig navn. liker navn som ikke er så vanlige. har et forslag til jentenavn, rasmine, det er et gammmmelt norskt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 kjempefint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloud watching Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg synes ikke det er fint... Et vennepar av meg har en sønn som heter det, men hun er fransk så hun er unnskyldt, he he:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Synes det er vakkert, men ganske religiøst. Men mange navn er jo religiøse. Passer jo kjempebra dersom dere foreksempel er kristne. Jeg synes Samuel er i samme gruppe som Elias, bare litt mindre poppis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå