Gå til innhold

Oppdatering fra meg.....ENDELIG SKJER DET NOE!

Anbefalte innlegg

I dag kom tanta...ikke uventet på min første dag på jobb....utspekultere faen...hehe...sneik seg ned ibuksa mens jeg var fullt opptatt..kanksje var det som trengtes? Å få tankene over på noe annet....

Uansett DEILIG å gå over på neste pp:) NYTT HÅP og nye muligheter..og denne mnd blir det orgeier på soverommet annenhver kveld UANSETT" hehe...vurderer sterkt å tempe da.....

humshums........

håper bare at ikke tanta er her lenger enn ei uke..vil prøve NÅ!!

og en ting til ja! jeg hadde mest sannsynlig rett på at jeg hadde el den 10 aug da? (hadde masse el slim som sagt) og i dag er den 26..altså 16 dager..kan stemme d?

klem

Fortsetter under...

hehe..takk for det..men ble faktisk letta nå..og enda har jeg ikke fått de store mensmertene heller...bare en hodepine og litt mageverk..så dette blir en bra helg tenker jeg:)

sambo ble veldig lei seg da..han trodde virkelig jeg var gravid nå..

Annonse

fikk mensen såppas tidlig at det regnes som dag en..hmpf..hehe...uansett...har alltid regna 1 mens dag som 1 dag i syklusen æ....virke som andre og gjør d? har æ mensen 1 januar..og 29 dagersyklus så kjem tr den 29 januar.....

:)

:) jepp..litt deilig å vite at kroppen min funker nesten som den skal..hehe...

:) DET SKAL KLAFFE DENNE MND...enten gud vil eller ikke..sånn er det....ungene mine skal TREFFE tippoldemødrene sine..og sånn skal d være!

:=) hehe.hold av tidlig juni termin te mæ:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...