Gå til innhold

I natt sov jeg på føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet halv to i natt, med kjempe vondt i magen. jeg kom meg ikke ut av senga på egenhånd en gang. Mannen min måtte dytte meg ut. Fikk etterhvert roet det litt i en varm dusj. Så istedet for å bare være kjempe vondt hele tiden så kom det nå rier med 3-5 min mellomrom. Jeg ringte føden og fikk beskjed om å komme inn. Jeg satt med registrering og riene kom tett. Jeg hadde bare to cm åpning men ettersom jeg hadde så tette rier så fikk vi tildelt ett rom. Jeg fikk varme flaske og paracet for å prøve å sove litt. Jeg sovnet og to timer senere var det ikke en eneste ri å oppdrive. Æsj. Vi gikk lang tur rundt sykehuset for å prøve å få det igang igjen. Men neida. Så da valgte vil like så godt å dra hjem igjen, med mine usle to cm. Og vi som trodde vi skulle bli foreldre i løpet av dagen også. Typisk. Håper dt snart kommer igang igjen. Måtte bare klage litt. Er forresten 1 uke på ovrtid i dag. På tide at babyen kommer og hilser på oss synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig! Er 1 uke over termin i dag jeg også, og det kommer en og annen rie, men det er ikke jevnt ennå. Er hjemme og krysser fingrene for at det skal skje noe mer snart. Tvi, tvi, for oss begge to da! :-)

Skrevet

huff kor kjedeli da... jeg fikk gutten min akkurat 1 uke over termin.

det er nok ikkje lenge til du får babyen din du heller:)

lykke til:)

Skrevet

Huff, skjønner at du ble skuffa da ja....men du er tross alt i gang da! 2 cm er mer enn jeg har, tror jeg da....ingen har sjekka. Har hatt mye regelmessige og sterke kynnere og murringer i ryggen, men kommer liksom ikke noe videre....er 5 dager på overtid så begynner å bli lei jeg også. Håper det tar seg opp igjen snart da, og lykke til!!!!

Skrevet

Nå har jeg fått tatt meg en liten lur. men enda ingen rier som har dukket opp igjen. Bare verk i ryggen og magen. Men alt vondt er jo egentlig bra. Lurer på om det var rødvinen i går som gjorde trikset i går? Jeg drakk ett glass rødvin kjempe sakte(over 4 timer) redd for å få promille i blodet så babyn skulle bli full den og stakkar. he he

Det var en kompis som er lege som anbefalte det. Han mente det hadde noe med hormoner som ble stimulert av rødvinen i tillegg til at man slappet av. men det kan jo bare ha vært tilfeldig også. Jeg hoppet nemlig på trampoline og hadde sex i går også.

Og uansett ingenting av det virket særlig lenge ettersom jeg bare hadde rier i noen timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...