Gå til innhold

vil ha barn imagen! 19

Gårdsspire

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg er ei jente på 19 år som ønsker meg barn over alt her i verden.

Har samboer og er fedig med skolen. Jeg sluttet på pillen for noen mnd siden, men dat skjer ingen ting. Venninene mine tror det er fordi jeg tenker for mye på det, og sier at jeg burde slappe av litt og tenke på noe annet.

Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan få det til. Jeg klarar nemelig ikke og slutte å tenke på det.

Fortsetter under...

Så spennende :) :)

Aner ikke hva du skal gjøre jeg. Men dra værtfall innom apoteket å kjøp fosfor(tror det var det d het) tabeletter.

Skal være veldig bra for den lille de første månedene. Jeg bgynte å spise de da jeg fant ut at jeg var gravid i uke 6. Men de er anbefalt for de som prøver,så får den lille i seg de b-vitaminene fra første stund =)

Lykke til!

Kom å fortell om du lykkes snart da =)

Annonse

Det er helt vanlig å prøve inntil ett år før man blir gravid. Men sjønner gått at du er utolmodig. Jeg selv var veldig utolmodig selgv, men jeg var uheldig. Jeg måtte vente i 2 år før spira satt, å nå er jeg 22 uker. Så kommer når det kommer. Om du tenker mye på det eller ikke har ikke så mye å si. jeg tenkte mer på å få en spire den mnd jeg ble gravid enn alle de andre.Er foresten 20

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...