melkekua™ Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Hei ) Ser du er inne i din 5pp også - jeg fikk tr igår så nå hoppet jeg inn i 5pp selv. Jeg tolker av nicket ditt at du er mamma fra før av? Hvor i landet holder du til da? Jeg ble litt nysgjerrig ser du...hehe ;o)
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Hei du! Ja, jeg har en datter på 7 år, men hun heter ikke Maja... Jeg bor i Telemark. Jeg venter IKM til onsdag, så får vi se da om jeg går over i 6 pp. Huff får endelig ikke håpe det :-( Hvor kommer du fra da?
melkekua™ Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Har en datter på rett over året jeg da ) Vi bor i Akershus. Håper det sitter en spire for deg ) Skal krysse alt jeg har XXX
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 NEEEEEEEEI!!!!!!!!!! Ikke kryss alt du har, da blir det ikke baby!!!! Hehe... Lykke til til deg òg :-)
melkekua™ Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Hehe ) Håper det sitter en spire for deg da ;o) Skal krysse litt forsiktig jeg da! Det begynner å ta litt på når vi begynner å komme opp i 5 pp....kjenner det i hvert fall selv...skjønner ikke at de med 16pp osv klarer å holde motet oppe! All honnør til de )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå