limababy Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Positiv el-test idag!! Flott det, men vi skal på hyttetur med masse folk og felles soverom med noen andre. Klarer nesten ikke glede meg, hvordan skal jeg få dette til? Mannen min er liksom ikke like ivrig heller, det klaffer da det klaffer... Jeg må bare få et kvarter på egenhånd men skjønner ikke når og hvor, barnevakten kommer snart.. At det går an å bli så opphengt i dette. Tenkte ikke på sånn i det hele tatt med nummer en, og da gikk det fort, men det går ikke å si til seg selv at man ikke stresser heller.. Jeg krysser fingrene mine jeg, for n`te gang.
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Hehe, enkelt, og spennende for ham er løsningen her ! Dra på hytteturen. Si dere skal på en liten tur i skogen og gi ham en spennende omgang der blandt alle trærne. Det kommer han til å like vet du. De syntes det er spennende og så får de seg en kjapp en i tillegg, og du trenger ikke si du har EL .. det gjør det bare mye mindre spennende for dem. Kanskje detblir flere sjanse på turen og han drar DEG med ut neste gang ? Lykke til med en het hyttetur.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Ja du har en utfordring der! Men den tar dere på strak arm Lur idè L@mel@ kom med... hihi.. Bruk fantasien. Dere har jo ikke råd til å miste en el regner jeg med!!? God helg =)
limababy Skrevet 27. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2006 Takk for tipset med skogtur! Vi tok den turen vi, så da er jeg selvsagt nesten sikker på at jeg er gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå