Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 bruker dere egentlig her inne?? Kom dere ut, gjør noe fornuftig.. Virker som at noenav dere ikke gjør annet enn å sitte her..Get a life:) -og selvfølgelig er jeg
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Endel. Tar meg pauser fra lesingen her inne, og det trenger jeg, har litt konsentrasjonsvansker, så da må jeg koble ut veldig ofte med noe annet en liten stund. Så jeg leser/tar notater i ca 15-20 min, så tar jeg ca 10 min pause, leser i nye 15-20 min osv. Jobber faktisk veldig bra på den måten.
melkekua™ Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Bryr det deg egentlig? Hvorfor henge seg opp i bagateller når du kan finne et tre ;o)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 hehe..latterlig....poenget med å prøve å provosere egentlig?.... jeg trives her inne jeg:) så hvorfor ikke være her etter jobb/skole..må jo skrive oppgaver på datan lell... du bør kanskje skaffe dg ett liv sånn utnom å drive med dank?
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Ser ut som du også er en del her inne ettersom du vet at vi er det. he he. Jeg biter ikke på deg, Anonym. Du vil bare ha bråk. Og det får du ikke av meg...he he he -Hatt en fin dag, ellers? ( *hvisker til alle untatt anonym*: hu har bare fått mensen og er uhyre plaget av tanta si. he he he
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 masse masse tid:) hvem trenger et liv? Vi har da internett...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 hvem er plaga med tanta si? .....hehe...
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 Anonym har fått mensen Anonym har fått mensen Anonym har fått mensen.....he he Må mobbe tilbake. Garantert at Anonym leser dette. Hun er jo her like mye som oss så hvorfor skulle hun ikke se det. he he.. Hun har bare humørsvigninger pga tanta si. Det er derfor hun prøver å gjøre oss andre irriterte. Men vi biter ikke på Men vi biter ikke på trallalllalaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå