Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 38 jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn da hopper jeg over hit da...tr kom på besøk igår....hele 2 dager før forventet ikm.....vel vel da sparte jeg de pengene på en test i alle fall...en liten mager trøs, men nå ser vi framover til uke 38 :o) En spennende tid fram mot el - og fra el til ikm. Nå skal det sitte en spire for oss alle!

(Så ingen skravletråd for uke 38 jentene så da startet jeg en).

Lykke til jenter ;o)

Skrevet

Hei emblamamma

Stikker bare innom her for å si at jeg er med.....fikk også uønsket besøk i går:(

Jeg har vurdert å ta en Bimpause et par uker, for jeg synes det er så leeeeenge å vente mellom alle "merkedagene" : EL, eventuelt festeblødning, kjenning etter symptomer, IKM osv....he.he

Men, tror jeg kan si at det ikke går - er altfor avhengig.

Så vi snakkes her da :)

Skrevet

Den forbanna tanta!!!!!!!! Skjønner deg godt hvis du tar en bimpause, vurderte det selv når jeg hoppet over i en ny pp, men jeg gjorde det ikke! Som du sier: litt avhengig! Hehehe!

Vi snakkes her ja! Måtte det sitte en spire fos oss begge denne pp :o)

Skrevet

Ja, denne gang gjelder det :)

Har bestemt meg for å ikke svi av en eneste test av noe slag denne gang. Har nesten ikke mer EL-tester igjen vett du, fordi jeg har brukt dem sånn ca annenhver dag for å konstatere et eller annet ....hmf....

Nei denne gang skal det ikke testes her i gården.

Er nå spent på hvor mange vi blir over i uke 38 da, det er jo noen etternølere på vent her ennå......spennende !!

Skrevet

Hei alle sammen:)))

Jeg har også ikm i uke 38, det er 1 pp etter p-pilleslutt så jeg har vel ikke så store forventninger...Men blir selvfølgelig GLAD og overrasket om den sitter på første forsøket (",)

Det blir en naturlig bimpause for og med neste uke av til meg, jeg skal bort og blir uten nett. Men det er jo helt greit, tiden til ikm går forhåpentligvis litt fortere da.

Lykke til da jenter:-)

Snakkes når jeg er på nett igjen.....

Skrevet

Hei alle sammen :)

Da fikk jeg også skrivd meg på lista.. blir lisom mest bimming mellom el og ikm, ikke såå mye mellom ikm og el :) Krysser fingre og tær for at uke 38 blir en av de ukene hvor "ALLE" blir gravide :) unner dere alle det =)

Måtte ventetiden gå fort!! =)

Klemmer fra

Skrevet

Hei, hei!!

Henger meg på her ! Har ikm uke 38 . Det er vår første pp.

Tr kom på et lite uventa besøk i går...

Men nå er det nye muligheter i sikte! Det er bare så synd at de dagene med mensen går så innmari tregt !!!

Det har vært full klaff på første forsøk begge guttene . Kanskje vi er like heldige denne gangen å?

lykke til alle sammen!!!!! =)

Skrevet

Henger med på her jeg også.

TR kom på besøk på fredag. Veldig uønsket besøk om jeg får lov til å være ærlig. Men, men, hun bare trengte seg på gitt.

Jeg er ikke helt sikker på om uke 38 blir neste IKM uke på meg. I det siste har syklusene vært helt på bærtur, men jeg håper at denne pp skal føre meg tilbake til "normalen" igjen.

Litt om meg; Jeg er 27 og sambo er 30. Vi har ingen barn fra før, og gleder oss veldig til at underet skal skje. Vi har vært prøvere i snart ett år, uten at det har gitt noen resultater....

Skrevet

Hei lusa :o)

Jeg fikk også tanta på besøk om fredagen.....drittante!!! Men som sagt det er nye muligheter - en junibaby kaller ;o)

Jeg har vært prøver i 5pp nå.....dette er begynnelsen på 5pp. Har en datter på rett over året. Vil ha 2 tette, spørs om de blir så tette hvis dette fortsetter!

Ønsker alle lykke til i uke 38 :o)

Skrevet

Slenger meg på denne skravletråden jeg da...

Imorgen skal jeg til legen. Sånn rutinekontroll vedr. diabetes og høyt blodtrykk. Men jeg skal også begynne utspørring vedr. hjelp til å bli gravid. I forrige pp fikk jeg min samboer til å ta disse hjemme-sæd-testene. De ble klart positive, så problemet ligger IKKE hos han... Og det er nesten en lettelse. Har en følelse av at jentene greier å takle det med barn-løshet bedre enn gutta.

Klem til dere alle...

Skrevet

Ja ja... lenger klarte ikke jeg å holde meg borte....

Må liksom følgemed da.... men men. dette er ikke det værste å være avhengig av.. he he he.

Nå er TR på siste dag hos meg og kjenner jeg gleder meg til neste PP. Det blir jo "bare" vår 2.

Helgen i Uke 38 skal jeg på tur med jobben, og håper jo på at IKm er et faktum, selv o det hadde vært greit å få med seg den turen, men rødvin ect...ect... skit au... om Tr holder seg unna så "ofrer" jeg gerne de glassene og røyken(som følger med rødvinen)

Jeg holder med i at uke 38 kan godt være uka som det klaffer for alle... er ikke motstander av det jeg...

Blir som jeg ser med andre et lite opphold mellom TR og EL, og mer aktiv på Bim mellom EL og IKM... men måtte inn å si hei på dere...

Så la oss leke kaniner de neste ukene.... tjo bing

:o)

Skrevet

Jeg hiver meg også på her. Var ferdig med mens på mandag så nå nermer det seg endelig en periode da en kan prøve. Dette blir min første ordentlige pp etter sa i juli. Vi ville vente en mens.

Litt om meg: tilhører kanskje den noe "eldre" generasjonen her da jeg er 36. Er gift for andre gang. Jeg har 3 barn fra før på 7, 10 og 13. Han har ingen fra før og nå prøver vi oss på et felles barn:) Vi er gamle ungdoms kjærester som har funnet hverandre igjen:)

Har beg å sjekke tapp og sekret hver dag, men blir ikke helt klok på dette hi hi.

Er det flere uke 38 ikm'ere her nå?

Skrevet

Jeg er her... litt sånn fra og til, men absolutt til stede.

Velkommen skal du være.

Så koselig å høre om "reunionen" deres.

Så det ligger noe i dette med min første kjærlighet ect.

Er selv 28, gift med mann 35 og en gutt på 2 år.

Er i 2 pp, og håper det blir den siste.

Skal si u har begynt å hive deg rundt med å sjekke her og der.

Jeg er mer på ca eggløsing(har forholdsvis fast syklus) og satser på at den sitter neste gang. Er klar for kaninleken og fornøyd med det :o)

Prøver å stresse så lite som mulig med dette her, og da er det greit med BIM'en slik at man kan få luftet litt.Ellers hadde min mann bli små rar tenker jeg.

Skrevet

Tror absolutt det ligger noe i den første store kjærligheten:) Og vi er vel også ganske fornøyd med kaninleken. Vi har snakket en del rundt sex i prøvetiden, og blitt enige om at det ikke skal være "knips jeg har eggløsning, kom vi må ha sex" opplegg. Passer det ikke så passer det ikke. Men må innrømme at jeg er veldig fokusert på el osv, mer enn jeg liker å innrømme for mannen min. Så jeg prøver å ikke la det prege meg slik at han merker det, he he. vet ikke om jeg lykkes bestandig, men da tyr jeg også til BIM.

Skrevet

Godt å høre jeg ikke er alene om det hvertfall..., vi skal og bare "ta det som det kommer...."

YEA right..... lett for han å si... Etter jeg kikket på disse sidene(og blitt hekta) har jeg funnet ut så mye nytt(om EL slim, og tapper i hytt og gevær at det er jo UMULIG å ikke konse på det.... dette vet vel du alt om siden det blir nr 4 og er allerede igang med sjekking av ting og tang.

Kommer nok til å EL i begynnelsen av neste uke, så hei hvor det går....

Nå er det nok for i dag...

Kikker nok inn i morgen og ja....(ADDICTED U KNOW)

Skrevet

enig i alt! hehe, nå gjelder d ;-) men jeg lurer på, kan en kjøpe hjemmetest for sæden på apotek, eller er det noe en må få hos legen????

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, da vi er jo flere og flere i denne uka....

:)

Skrevet

Åh det var godt å høre at det er flere som tenker som meg...har også blitt enig med mannen min at vi tar det som det kommer og at det ikke må bli pliktsex...

Men jeg må inrømme at jeg tenker litt ekstra på det når det er EL-tider, uten at mannen min "vet om det". Men det er vel bare sånn vi jenter er. He he ;-)

Vi har en gutt på 9 mnd fra før og vi har lyst på to tette...men det gjenstår å se hvor tette de blir. Er i 2 pp nå bare så skal vel ikke håpe på for mye.

Lykke til alle sammen. Håper vi alle flytter over til 1. trim om 3 uker.

Skrevet

Hjemmetester for sædkvalitet får du kjøpt på nett. Tror de har dem på www.babymirakel.no

Jeg kjøpte selv en sånn test og fikk utført testen på min samboer... Han gjorde dette frivillig.. Så det tok jeg som et godt tegn. Denne testen ble positiv, sånn å forstå at alt var iorden. Han hadde flere svømmere enn minimums-grensen. Denne testen viser liksom enten eller... Akkurat som graviditets-test... Enten er den positiv, eller så er den negativ...

Jeg har vært hos legen idag. Vi fikk også denne gangen tid til å snakke om graviditet. (Sliter med høyt blodtrykk). Fikk beskjed om å komme tilbake dag 21-23 i syklusen for å ta prøve for å se om jeg har hatt EL. Resultatet av den prøven er vel grunnlaget for videre utredning evt. hos lege/sykehus.

Forteller min samboer at jeg skal tilbake å ta en slik test... Han jubler og sier at det er bare å stå på...

Dette var siste oppdatering fra min side for nå...

Skrevet

Heisann...

Slenger meg på her jeg...Tror el har meldt sin ankomst..Merker det!!

Denne pp har jeg prøvd hoste saft metoden jeg...Alt må prøves..=)=)

Lykket il da=)=)

Klemmer<3

Skrevet

Hei dere!

Blir med her jeg og. Tror jeg hadde el i går. 2.pp og håper, håper ,håper at alt klaffer nå! juni baby hadde hvert perfekt!

Heier på alle!

Kos dere med prøvingen

Skrevet

Jeg må dytte litt igjen jeg.

Hvordan kjenner dere EL(foruten om EL slimet?)

Mener jeg har EL rundt disse tider jeg også...men har hørt at noen kjenner akurat når det skjer.

Hvordan kjennes det ut.?

Spennende uker for oss jenter nå.

HAr printet ut vitsen om hvordan vi prøvere er i periosen fra EL til IKM, og ser på den med jevne mellomrom for å le av meg selv.

Ha en strålende dag alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...