Gå til innhold

skal symptomene være der hele tida?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg oppdaget i dag at puppene mine ikke er fullt så ømme som før. Magen, som har vært ganske oppblåst i ca en måned, føles også "bedre" i dag. Men "bedre" i vår situasjon kan jo faktisk bety "verre", altså at man mister lilleknerten. Da puppene ble hovne og jeg trodde jeg skulle ha mensen, tok de seg også en liten "pause" for noen uker siden, før de svulmet opp igjen. Jeg er i åttende uke. Er det noen som har erfaring med dette, som kan berolige meg? Eller evt forberede meg på at jeg snart må takke for meg her i april-klubben? Wæææææææ.

Fortsetter under...

Det er helt normalt med symptomer som både kommer og går, behøver ikke å ha noe som helst å si. Jeg venter mitt tredje barn og er nå 7+5 dager på vei. Har i alle 3 svangerskap opplevd veldig ømme pupper, som etterhvert har blitt mindre ømme og de siste dagene har ikke jeg heller vært så øm. Er veldig trøtt, men ikke så mye ellers. Man behøver heller ikke ha spesielle svangerskapstegn i det hele tatt. Både min svigerinne og svigermor hadde t.o.m blødning rund "menstuasjonstid" de første 2 mnd, i tillegg til at de ikke hadde andre plager, så de brukte lang tid på å forstå at de faktisk var gravide.

Puh, takk skal du ha! Jeg er alene hjemme i dag og så er det jo helg og da får man jo enda bedre tid til å tenke på alt mulig enn i uka. Har prøvd å ringe venner for å søke trøst også men tror du ikke de er ute og nyter lørdagen i stedet for å sitte og vente på bekymrede telefoner fra meg? Kanskje jeg burde begynne å tenke på litt andre ting også enn at jeg skal ha barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...