Gå til innhold

April: åhr..nå kjeder jeg meg...

Anbefalte innlegg

gubben og snuppa kommer ikke hjem før i sekstiden i dag, og nå begynner det å ta på å være aleine..hehe.. ingenting gøy på tv og ingen aktivitet her inne, og ingen som er hjemme og tar telefonen.. hehe.. og det betyr bare en ting *sukk* ...-husarbeid.... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6076274-april-%C3%A5hrn%C3%A5-kjeder-jeg-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

som sagt jeg kjeda meg, så jeg gikk på butikken og kjøpte jordbær. 39.90 for 500 gram. Syntes det så ut som at det var mindre enn 500g så tenkte at jeg skulle veie de i butikken før jeg betalte. Glemte jo seff det, da... Men på vei hjem gikk jeg innom en bod og kjøpte krabbeklør (namnam!!) og spurte om jeg kunne veie bærene der. 395g var det i kurven!!!! GRRRRRRRRR!!!!! Ble så sur at jeg gikk tilbake i butikken og krevde å få snakke med grøntansvarlig. La ut om ikke holdbart og 8 kr pr kurv for ingenting!!! Ba de bli flinkere til å sjekke og veie før de selger. Ble så dritsur! Så fikk jeg fylle opp kurven så det ble 500 gram. Gikk deretter blid og fornøyd hjem igjen. ;) hehe.. litt stolt av meg selv som turte å si fra for en gangs skyld.. hihi..

Så moralen i denne visa er: Vei kurvene med bær før du betaler! -Når det står pris pr kg el gram, og ikke pr kurv.. :)

nam nam... og så leser eg først dette nå... hehe.

Ja det hadde vore kjempe godt. Så flink du var å gikk å klagde ja... det hadde nok ikke eg gjort.

Men kan tenke meg at det var verdt det - gode jordbær å kose seg med er verdt det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...