*Milla74* Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 når dere ikke prøver? Skjønner jo at det går mye tid til det *kniser*, men noe annet? (Les: hobbyer) Jeg kan starte jeg da: - Jeg skyter jaktfelt og jakter - trener bikkja - kjører litt mc - spiller håndball
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Her går det mest i prøving..) Ellers så er jeg glad i å både strikke og hekle. Glad i blomster er jeg også..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 hehe...hadde ikke tenkt å gjøre noe annet enn sex og skole denne mnd jeg;) heh... neida....jeg er med venner....husarbeid......vurderer å melde meg på drama..+ at jeg driver med hest....(eller har tenkt å ta en pause nå) men det må jo sies at det går med mye tid på hjemmet nå syns jeg..tusen ting å gjøre hele tiden..+at høyskolen holder meg opptatt... itillegg jobber jeg i ett bofelleskap for psykisk utviklingshemmede..så... tid hva erd?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Jeg hekler mye. Nå går d mye tid inne her også. Også har jeg et hus som tar mye tid.. (Usj.. liker ikke husarbeid jeg) Skruer litt bil av og til. Elsker å sove da. Koser meg med hunden og samboeren. Også venner. Bruker veldig mye tid på å pendle, så mye av fritiden min går bort der ja...... :-/
Gjest Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Jeg er student og leser og reiser på seminarer, det tar endel tid. Så har jeg to barn på snart 2 og 4 år som naturlig nok krever veldig mye tid. Ellers så prøver jeg å trene litt av og til, går på jentekvelder, spiller litt spill (alle mulige spill sammen med venner, veldig koselig), og koser meg med min mann, prater eller spiller kort sammen.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Når jeg tenker på noe annet så: -jobber jeg på sykehuset eller kjører ambulanse - styrer med kattepusene mine - ser på tv - trener hest - slapper av - husarbeid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå