Nina- mamma til Sander Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 jeg har gått tom for ideer til navn! noen som kan hjelpe? jeg får en gutt i oktober... jeg ønsker et navn som er litt spesielt, og kansje litt utenlandsk, siden jeg har italiensk bakgrunn... ønsker å unngå å kalle barnet mitt for noe som "alle andre heter"... forslag noen...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Franco Cristiano Dante Luciano Dennis Olivier ?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Liam Leon Mateo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 Samuel, Rickard eller Liam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 Alejandro, Adriano, Christian, Marco, Jonah, Samuel, Dennis, Roberto, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina- mamma til Sander Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 27. august 2006 tusen hjertelig for tipsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå