Gå til innhold

Jeg er såååååååååå lei av å tenke på navn....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men klarer IKKE slutte å fundere og gruble. Står helt fast i min egen lille navneverden og holder på å bli SPRØ!!! Så derfor spør jeg dere her inne om å gi meg et litt "bredere" utvalg (ellers må jeg gi meg selv en timeout, he-he)

 

Internasjonalt jentenavn som ikke "alle" heter... Liker ikke så godt "r" i navnet ellers ingen hindring ;)

 

Takker for maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange svar!!!!! Har fortsatt et par måneder til termin men vil klare å finne et NÅ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, noen av de navnene jeg har gått å tenkt på kommer frem i listene her ja, men hvilket er rett for jenta MI??? He-he, blir sprø, burde ikke vært så mange navn å velge mellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er helt enig med deg, ta ca tre navn du syns er fine og aktuelle så skriver du dem på en lapp og så trekker du, det navnet du trekker kan du bestemme deg for! sånn gjorde vi det, og har ikke agret en dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er viktig å ikke bestemme seg FØR ugen er ute... Hvem vet - kanskje det bare faller på plass, og all denne bekymrigen har vært unødvendig?! :)

 

Men for all del - jeg er nå bra lik deg. Navnevalg gjør deg hekta!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...