Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Hva synes dere om navnet Olivia? Å hvordan ser en Olivia ut? Passer det best på ei mørkhåret jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Olivia er et fint navn!=) Jeg ser for meg ei mørkhåra jente ja, men treffer jeg ei lyshåra jente med det navnet, så vil ikke det være rart.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Før syntes jeg det minnet mest om dama til skippern, men etterhvert nå som det er blitt litt mer brukt liker jeg det mer og mer Synes det kan passe både lys og mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 Syntes ikke det er så fint, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 Det er greit at du ikke liker det! Vil høre alle sin mening jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 minner meg mer om hu i Grease...hehe fint navn da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 26. august 2006 #7 Del Skrevet 26. august 2006 Kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 har en tremenning som heter det, hun har helt lyst hår. Men kan se for meg en mørkhåra jente med det navnet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #9 Del Skrevet 27. august 2006 *opp med seg' Vil ha flere meninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå