Gå til innhold

til dere med barn fra før

snopy

Anbefalte innlegg

hvor mange forsøk hadde dere på å få nr 2?

har selv en gutt på 2 og igår testa jeg negativt...fysj

dette var første forsøk.. håper bare det ikke blir for lenge til vi sitter me positivt svar.. er sååååååååå klar...

lykke til me svangerskapet jenter. skikkelig missunelig:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble det positivt på første forsøk begge gangene. Hadde hørt om flere som slet litt lenger med nr.2, så ble glad når det gikk så lett for oss. Husk folat og vitaminene dine! Lykke til!

Det er jo litt gøy å prøve også.....Rødme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thi min kjære sier at nå blir d sengekos heilt fram til neste ikm... gøy d:o håpe bare på masse energi:)

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjedde det på første forsøk, men det endte i sa... Så ble jeg gravid igjen måneden etterpå.

Heldig, hvis dette svangerskapet resulterer i baby ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. gangen var ikke planlagt så det vil jeg kalle "hell i uhell" men nå ble vi gravide 2 dager etter vi tok ut P-staven.

Kjempeheldige og gleder oss som unger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen lykkes vi på andre forsøk, det gjorde vi igjen tidlig i sommer, men det endte i SA. Er gravid på ny igjen nå, første forsøk etter SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gravid bare mannen min ser meg dypt inn i øynene, og dette er mitt femte svangerskap. Men jeg har bare ett barn, og nå blør jeg igjen, så kanskje det hadde vært bedre om det IKKE hadde gått på første forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

første var en "sikker periode", så man kan vel si det var på første forsøk, andre satt på første forsøk, lykke til med prøvinga.(er jo ikke så veldig kjipt å prøve litt iherdig et par mnd da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss var nr 2 på vei leeeeeeeenge før vi i det hele tatt hadde tenkt å prøve på det...

Lykke til med prøvinga! Må jo si at det er bittelitt kjipt å gå glipp av prøvetida, er jo moro det og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bra mange forsøk...har ikke helt tellinga på kor mange,men d jikk nøyaktig 2 ÅR før æ ble gravid med nr.2,(siden mens kom etter førstemann..)..

No jikk d et halvt år fra æ fikk mensen tilbake etter nr.2,til æ ble gravid..

Hmm...vi e så forskjellig atte,noen blir fort ,andre e treg med å bli gravid. Lykke til uansett da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg ble gravid med nr.1 etter to forsøk og nå ble jeg gravid etter 1.førsøk etter å hatt spiral.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...