Go`mamma`n... Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 ......Syns alle symptomene mine er borte, jeg. Blir skremt igjen, vettu. Flere som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Jeg opplever det stadig. De kommer og går. I uke 6 var de borte flere dager.
Go`mamma`n... Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Jeg er i uke 6 nå.....Kanskje de kommer tilbake, da...
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Slik hadde jeg det å, tatt massevis av tester - dyrt ja. Men symptomene har alltid kommet tilbake:)
Circe Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Mine har kommet og gått akkuratt som om det har passet seg. Er i uke 10 nå. Ett eksempel er puppene. Skikkelig ømme en periode. så kuttet ddet helt ut, og nå er de vonde igjen..
Gjest Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 ca 6 uker her også. Hatt ømme puppe helt til for to dager siden, da forsvant det. Nå er de ikke ømme i det hele tatt! Skremmer meg også det der... Har htt litt murringer i går og i dag, og småkvalm, ellers ingen symptomer.. Godt det er fler som ikke har ømme bryst lenger, hjelper litt. håper nesten det kommer tilbake. Hvor lenge kan det være borte om gangen da?
Go`mamma`n... Skrevet 26. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2006 Jeg har slitt veldig med kvalme, men i dag er den BORTE.....Ikke at det er moro å være kvalm, men jeg savner det faktisk. Blir jo redd når et sikkert symptom blir borte. I dag føler jeg meg som "gamle meg" igjen, og det er jo litt skummelt. Må nok ta en ny test til uka, tenker jeg.......
Gjest Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Og jeg skulle gjerne hatt tilbake de vonde puppene;) Uff er ikke lett å være gravid...
Go`mamma`n... Skrevet 26. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2006 Nei, det skal ikke være lett, se...Når symptomene kom for noen uker siden, tenkte jeg "......trodde jeg virkelig at jeg skulle slippe unna i dette sv........"Husker jeg sa i 1.sv at jeg ALDRI skulle bli gravid igjen pga av alle symptomer og plager......Og nå sitter jeg her og SAVNER dem...... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå