Gå til innhold

Symptomene er borte.....


Go`mamma`n...

Anbefalte innlegg

......Syns alle symptomene mine er borte, jeg. Blir skremt igjen, vettu. Flere som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik hadde jeg det å, tatt massevis av tester - dyrt ja. Men symptomene har alltid kommet tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har kommet og gått akkuratt som om det har passet seg. Er i uke 10 nå.

Ett eksempel er puppene. Skikkelig ømme en periode. så kuttet ddet helt ut, og nå er de vonde igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 6 uker her også. Hatt ømme puppe helt til for to dager siden, da forsvant det. Nå er de ikke ømme i det hele tatt! Skremmer meg også det der... Har htt litt murringer i går og i dag, og småkvalm, ellers ingen symptomer.. Godt det er fler som ikke har ømme bryst lenger, hjelper litt. håper nesten det kommer tilbake.

 

Hvor lenge kan det være borte om gangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slitt veldig med kvalme, men i dag er den BORTE.....Ikke at det er moro å være kvalm, men jeg savner det faktisk. Blir jo redd når et sikkert symptom blir borte. I dag føler jeg meg som "gamle meg" igjen, og det er jo litt skummelt. Må nok ta en ny test til uka, tenker jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal ikke være lett, se...Når symptomene kom for noen uker siden, tenkte jeg "......trodde jeg virkelig at jeg skulle slippe unna i dette sv........"Husker jeg sa i 1.sv at jeg ALDRI skulle bli gravid igjen pga av alle symptomer og plager......Og nå sitter jeg her og SAVNER dem...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...