lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 jeg vil bare si at dere er heelt fantastiske!!! dere er så snille, varme, omtenksomme, støttende, oppmuntrende og helpsomme!!! bedre gjeng må man lete lenge etter! jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten dere i denne tøffe prøvetiden!! TAKK for at dere er her! noen som er enig med meg?
Alba44 Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Ja, lengter! Er så enig så enig ) Takk for at du lagde denne tråden! Klem,
*Milla74* Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Hei! Slenger meg på her, jeg og.. Fin gjeng!!!
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Jeg slenger meg på denne, for skulle ikke vi overse slike dustete innlegg fra anonyme da? Jeg klarte det *klapp på skulderen* Hehe... Nå drar jeg på vannet, snakkes i kveld, jenter!
*Milla74* Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Veldig bra altså... Holdt på å bite på selv,men så var det et par celler der oppe som tok en ekstra sving...hi-hi
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 Slenger meg på her jeg også!! Fantstisk at det finnes et sånn sted som det her!!! =)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 KJEMPEENIG:) håper dere bare ikke synes at jeg har vært for uutholdelig i denne venteperioden..hehe klem
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Morsom du Sussa. Vi trenger sånne fargeklatter som deg!! :-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #13 Skrevet 26. august 2006 hehehe....så du syns jeg skal være enda mer uutholdelig??? JAA:) hehe..neida....men takk da;) ekke så værst selv du..hihi (toppen av frekkhet) DU ER BARE TOPP LONE! hhehe... lone er topp trenger ikke en mopp for å tørke opp mine tårer egentlig behøvs det store årer men lone tar saken hakke sett på maken hun fjerner min sorg uten en stor borg ett enkelt dikt er nok så kommer tanta ut av ett lokk JIPPI FOR LONE!
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 #15 Skrevet 26. august 2006 Tusen takk Sussabass!! :-) Vi må bare stille opp vettu. Godt å sette seg foran pc'n og finne et personlig innlegg når man ellers er i dårlig form og humør. Håper mange av oss kan følges inn på trimmene også. Forresten er ikke siktinga di så ille den heller. he he Kanskje vi skal ha diktaften hver kveld her inne?? Godt forslag?!!!! .-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #16 Skrevet 26. august 2006 hehe:) bare koslig det veit du lonetone....ringetone....(ehh...tragisk) Ja det er veldig koslig å bli latt merke til altså....HINTHINT..hehehhe.... Du vet de der..ikke menssmertene jeg snakka om? DE KOM NO!!!!!!!!!! i rekord fart.....tror jeg skal spy....bra jg har kjøpt superchips og dipp i fullfall..... Hva er denne "siktinga" du sikter til her? (hahaha...enda en dårlig spøk) hehe.. Vi må ha en DIKT aften ja:D og så en sånn dårlig Humor aften tenker jeg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå