Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Jeg lurer på en ting; 80% stønadperiode? (husker ikke fra sist...) Og da er det 100% lønning? Og når far ikke skal ta sine 6 uker, fedrekvoten -trenger ikke å skrive noe der? Vi har ikke råd til at han skal ta sine uker, og sitte med èn lønning en hel mnd, derfor kan han ikke ta sine...veldig synd, men sånn må det bli. Kan jeg overta hans sine uker? Jeg fikk hans sine 5 uker sist, men da var han student og hadde ikke krav på de.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Og glemte dette; Hva skal jeg krysse av for "utbetaler arbeidsgiveren lønn under permisjonen", har full, fast jobb. Er det ja eller nei der??
Ma&Ae Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 ja, 80% stønadsperiode= 100% lønn. Det med fedrekvoten vet jeg ikke.. Tror du skal krysse av på ja, siden du har fast jobb, mener det var det jeg fikk beskjed om, men dem sa også at jeg ikke trengte å sende inn papirene før en mnd før termin (siden jeg har fast jobb), så dem ikke forsvant i mengden før dem trengte å bli behandlet. Kanskje ikke så mye hjelp det her, men..
*Lucia* Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Valg av dekningsgrad, punkt 3.1 Stønadsperioden. Er ikke 80% = 80% lønn?????? Når jeg skal ha 1 års permisjon med 80% lønn, skal ikke jeg krysse av i ruta for 80% da?
Bratsj Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Hvis han ikke skal ta ut sine uker, mister dere dem. Det skal utrolig mye til for at du kan få overført dem, vi søkte om det sist (mannen min er skuespiller og kan følgelig ikke bare ta fri fra scenen) men det gikk ikke. Vi anket også, men fikk beskjed at han fikk ta fedrekvoten samtidig som han tok ut ferie i juli.
vips-77 Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 80% står for 80% av lønna, ikke 80% permisjon... Vi skal ha 54 uker til sammen, altså med 80% lønn... Anonym, du bør høre med arb giver om det er de som betaler ut lønna, eller om du får det direkte av trygdekontoret.. Det er forskjeller der som med det meste annet
popkind Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Jeg er rimelig sikker på at du ikke kan overta far sine uker! Når far tar de trekkes de av dine permisjonsuker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå