Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Ikke nok med at sjefen vurderer aa sparke meg fra jobben for noe jeg ikke har gjort, og at sambo haste dro til Bod0 for aa hente en bil og kj0re ned itl Oslo paa jobb, saa ville ikke det lille nurket at mamma skulle sove i natt! Var saa mange rare lyder i leilgheten da jeg pr0vde aa sove, og saa sparket hun saa mye at jeg tror jeg er baade gul og blaa innvending naa hehe.. Sparkene begynner virkelig aa ta seg opp naa altsaa.. Flere som har det saann eller? er i uke 28 naa... (27+3) Er veldig kos med liv der inne altsaa.. Kjente f0ttene hennes flere ganger da jeg dytta magen inn og hun dytta tilbake Men skal det virkelig gj0re saa vondt allerede? Kommer jo til aa vere helt m0rbanka innen hun kommer ut jo Klemklem fra
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Min lille snuppe ga moren sin ribbeinsbrist i uke 31 hun. Sterk tulle det ja:)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2006 Uff ikke si saann a Det h0rtes hvertfall ikke noe godt ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå