Gå til innhold

Au, au for noen pupper!

Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Symptomene har rast på de siste dagene, og puppene har allerede vokst og er kjempeømme.

Gubben kjøpte en for stor BH i høst (koselig å bli overvurdert da:), som vi aldri fikk somla oss til å bytte. Fant fram denne i går, og det var som å komme i himmelen, puuuuh!

I kveld krever antrekket stroppeløs BH. Grøss og gru, da må jeg bruke en av de gamle da :( Må nok gå til innkjøp av noe nytt til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine bh-er er blitt alt for små. Har gått gjennom et svangerskap før, og vet at bh- størrelsene fremdeles kommer til å nå nye høyder freover. For ikke snakke om etter fødsel. Hjelpe meg.....Dolly Parton here I come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kjenner til alt det der. Skal ut på handletur idag å kjøpe flere bh i større størrelser.

Er i uke 13 nå, og kunne med glede idag tidlig konstatereat de ikke var fullt så ømme lenger. Deilig! Har vært et mareritt åsove med disse ømme puppene. Våknet hver gang jeg snudde meg rundt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ja mine er også kjempe ømme. når jeg er hjemme liker jeg og bare gå i t-

skjorte og uten bh, men nå gjør det fryktelig vont i brystvortene og t-skjorta kan så vidt være borti før det gjør veldig vont i brysvortene. kan ikke stryke forsiktig over de engang. brystene kjennes ut som om de er kjempe store og står rett ut og er kjempe hare og sprengte,men di har ikke vokst så mye enda, bare føles sån.men brystvortane har blitt mye større.

jeg hadde ikke så vont i de med førstemann før etter fødselen, men nå har jeg silikonimplantat i de, så mulig der er det som gjør at de er mye vonnere nå en førstegang. ikke sikkert, men mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine vokste seg store da jeg begynte på p- pillen, så når jeg sluttet rakk de akkurat å krympe slik at bhene mine ble for store. Men ikke før jeg rakk å legge merke til det så har de vokst tilbake til sin store størrelse nå i graviditete. Så jeg kan fortsatt bruke de vanlige bhene mine, men de begynner å bli litt i trangeste laget nå... For å ikke snakke om ØMME!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror (og håper!) ikke at mine blir større denne gangen, de vokste en del forrige gang jeg var gravid. Gikk heldigvis kitt ned igjen etter amming.

MEN jeg skulle løpe i dag, og så ut som en tulling! Måtte holde meg på begge puppene fordi det gjorde så vondt....he he. Ingen jogging her, nei ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. synes jeg ser deg jeg micropus.. hihi

mine er også kjempeømme og er myyyye større enn til vanlig.. iallfall litt.. kjennes ut som om de er megastore, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det visst ikke bare meg ;-)

Første gangen jeg er gravid, så da er det vel naturlig.

Overlevde stroppeløs BH i går, den var heldigvis ikke så trang øverst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...