Gå til innhold

Noen praktiske spm?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spurte legen min om akkurat dette i går. hun sa det ar det er bare positivt å trene i svangerskapet, så lenge treningen ikke er ubehagelig eller gjør vondt. Spinning var kjempefint sa hun. Skulle ungå aktiviteter med ball, og ting som kunne medføre slag/spark mot mage. Da jeg er i en vente uke nå på å få beskjed om dette ender i nok en abort/MA sa hun det at uansett hva jeg foretok meg, så ville det ikke ha noe å si på utfallet av graviditeten. Det viktigste er at man gjør ting en føler for, og er det å trene og holde seg aktiv så GJØR DET! Så du kan helt trygt trene spinning:)

Når det gjelder mat, ligger det en fin "liste" inne på babyverden vet jeg:)

Legen min sa også at spinning er ypperlig! Det kan man holde på med helt fram til fødselen. Selv liker jeg best å jogge. Skal prøve på å gjøre det til ut i oktober. Da er jeg ca fire måneder på vei. Tar selvsagt hensyn til dagsformen og prøver ikke akkurat å sette pers på den faste treningsrunden, men ønsker virkelig å holde meg i form. Vi kjøpt spinningsykkel som vi har hjemme. Den kommer jeg til å begynne å ta i bruk så smått nå, slik at kroppen venner seg til deg. Når jeg ikke orker å jogge lenger eller været blir kjipt, så kommer jeg til å gå over til spinning.

Sjekk ut www.matportalen.no for kostholdsråd (Mattilsynet sin offisielle side)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...