karili Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Jeg er 20+6 og kjenner (ikke hver dag) små bobler som jeg mener er spark. De er svake og jeg kjenner se ikke på utsiden av magen ennå. På UL sa jordmor at morkaken lå foran og at jeg da ville kjenne spark senere enn ellers. Men bør jeg ikke kjenne det mer nå?
mamma til yalisa Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Har hørt at hvis morkaken ligger foran er det vanskeligere å kjenne. tror ikke du skal uroe deg. Men kansje andre vet?
MM med spire Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Jeg har snakket med jm ang spark, og hun sa det ikke var uvanlig at det gikk litt tid imellom hver gang man kjenner spark i uke 20. Kommer an på hvordan babyen ligger, morkaken ligger(som du allerede vet) osv Jeg kjenner til tider masse masse aktivitet. Mest inni, men også utenpå noen få ganger. Så kan det være stille leeenge En jente jeg kjenner litt til kjente ike noe før i uke 23/24... så det er nok veldig forskjellig.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Det er helt vanlig det du beskriver. Jeg har hørt at de som har morkaken foran kan gå helt til uke 22-23 før de kjenner noe som helst. Jeg selv er 22 uker nå, men jeg har morkaken bak. jeg har kjennt liv lenge. Men, jeg har dager der jeg nesten ikke kjenner noe som helst å jeg er lengre enn deg. I tillegg har jeg morkaken bak. Så det som du sier er HELT normalt.
Nemi24 Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Eg kjente spark første gang i veke 19/20 trur eg. Men i veke 24 så gjekk det nesten tre dager uten at eg var sikker på at eg hadde kjent noke, så me tok ein tur til sjukehuset og fekk ultralyd og der var alt heilt i orden. Babyen låg med ryggen til magen min. Men me såg at h*n sparka på ultralyden. (Eg og har morkaka framme). De siste dagane har det vært litt meir aktivitet spesielt om kveldane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå