Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Har dere fortalt det til venner og familie? I såfall når fortalte dere det? Jeg er i uke9, og er ikke helt sikker på om man bør vente til 12uker eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Æ har fortalt d til mamma,å de nærmeste vænninan mine-mens gubben ik har sagt d t nånn...ikke foreldran heller....(Syns forsovitt d e grett,-dæm blir ik overlykkeli uansett:( )Vi e bare 7+1,så vi ska eeeegenli vent t vi e 12 uker....men har jo så løst å fortæll d:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar 2010 <3 Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 jeg er 6 uker på vei, og klør i munnen etter å fortelle det. Men siden jeg mistet i uke 6 sist så velger vi å vente til uke 12 nå. det blir laaange 12 uker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 Vi fortalte det med en gang til foreldre og søsken. Skal i flere festlige anledninger nå fremover, og ville komme spekulasjonene i forkjøpet. Men resten venter vi med ei god stund til. For vet jo at mye kan skje enda. Er bare 4+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 vi har bestemt oss for at ingen skal vite før 12 uekr har gått..... vet folk kommer til å bli så glad,så er redd for å måtte komme med en trist nyhet i etterkant.... det er vårt valg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 Vi forteller til "alle" med en gang. Mistet i uke 15 sist; så lenge kan vi ikke vente i alle fall; blir tidlig synlig gravid... (Syns dessuten det bare var greit å kunne snakke om det da vi mistet, fikk så mye hjelp/støtte at det var helt rørende.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #7 Del Skrevet 26. august 2006 vi fortalte det noen dager etter at jeg testet positiv, å da var jeg 7+3 på vei:) Leste på en internett side at det kan være lurt å fortelle det til de nærmeste, i tillfelle at man kommer til å sa eller ma...så har man noen til å trøste seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå