verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Da får jeg begynne i dag... Jeg ligger fortsatt med influensa. Er potte tett i hele hode, vond hals og feber. På toppen av det hele er det fortsatt fint vær!!! Jeg er så lei av fint vær, høst,høst kom til meg.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 hepp..... drittlei sommer og varmt..er sol og hysterisk mange grader i dag også!!! sover lite,vondt her og der...vann i beina,ligner tømmerstokker gitt. masete vondter i rygg og mage.nytter ikke be di holde opp!!! i tillegg må jeg vaske hus i dag!!!! AAAARGH...!!!!! det var godt det....pjuh...takker for tråden,hehe...
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 rettelse.....di bena,snart skvulper di når jeg går...!!!!
haater husarbeid Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Jeg vil også klage litt!! I dag har jeg gått med kynnere / rier i hele dag, ikke sterkere enn sterke menssmerter og de er fortsatt uregelmessige. Jeg har bare masse vondt uten at det kommer noen baby (
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Jeg vil også klage litt! Har i grunn hatt en fin dag, men er så oppgitt over kjærstn min.. Føler meg så ensom om dagen, har forsøkt å formidle det til min kjære; som sier i de rette øyeblikk at han synes det er kjempetrist at jeg har det sånn.. Mitt liv gikk i hundreogti før; det skjedde noe hele veien; men nå skaper kroppen min sine egne begrensninger for hva jeg kan finne på.. Min samboer har også på en måte fått livet snudd på hodet; livet hans har vel aldri vært så aktivt som nå.. Skulle så ønske han forstod at det er akkurat i denne perioden jeg så sårt trenger han her hjemme.. Dagen i dag er fjerde kveld i løpet av denne uken jeg er alene hjemme. Har ikke sittet hjemme hver kveld alene denne uken, altså; men fjerde kveld uten min kjære. Skulle ønske han prioriterte å være sammen med meg, jeg.... ...sutre, sutre... ..men det gjør faktisk litt vondt i hjertet! noen som også har det sånn? Eller noen som vet hvordan jeg skal takle dette? Det er jo langt fra verdens undergang, men jeg føler meg så sårbar... //
Gjest Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 "dytter" må da vel være fler som vil klage litt?? eller er vi så få?? går det an??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 lysten til klaging kan vell komme for oss fleste...MEN vi har vett til å holde stilt om det...tankene går til de som ikke får oppleve et svangerskap og "disse plager"
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Nei nå må du gi deg anonym! Vi er en generasjon sødre som TAKK OG LOV ikke skal ende opp som martyrer!!! Med den holdningen skal du passe deg så du ikke plutselig sitter der en dag og er bitter for at du brente inne med alt DU ønsket deg fordi det alltid er noen som har det verre!!! DET ER LOV Å KLAGE!!!
Gjest Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 oida,tråkka vi noen på tærne her?? dette var jo kun en tråd for morro skyld jo...må si undskyld jeg da... skal passe meg en annen gang....=0)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 nei da...ingen tær er blåe på mine føtter...har født mine 5 barn jeg...der svangerskapene var både og på godt og vondt....ER HELLER INGEN MARTYR
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Kjære vakre vene..... se ironien i innleggene over... ;-)
overtids eng0806 Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 Hei! overser det over jeg og blir med på litt klaging....er så drittlei nå...svær og diger og fæl..har bare lyst å føde NÅ!!!!! Trodde faktisk at noe skulle skje i dag, men sitter her uten en ri....har termin på tirsdag. Jeg som har følt meg så fin gravid, alle har sagt hvor liten mage osv...trodde på det jeg helt til jeg fikk moren min til å ta bilde....uff og uff...var jo forferdelig diger....trodde ikke jeg var så stor...hehe...har bare sett meg i speilet på badet og der vises ikke alt...fikk helt sjokk. Skjønner hvorfor nabon flirer og kommenterer oj...så stor du er.....nei, nå er det på tide å bli mor igjen, kvitte seg med de 20 kg og kjøpe noen flotte klær, føle seg litt attraktiv igjen.... hm....mannen min er voldsomt deilig i kveld da...hehe...må nok overtale han til litt kos.....så får vi se om det skjer noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå