Gå til innhold

Kan jeg ikke få flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff,blir litt deppa.Vi har prøvd i 3-4 mnd. på nummer tre.Men det klaffer aldri.Har to barn fra før,og de var i boks inne tre mnd.Misstet også i SA før jeg fikk sistemann,og ble da gravid igjen på første forsøk 11 dager etter SA`en.Jeg vet at jeg har to barn,og mange her inne har ingen og sliter veldig med å få det til,men blir uansett skuffet når testene bare er negative.Denne mnd hadde jeg så mange symptomer også...Ja,ja.Får bare krysse fingrene og håpe at testen også krysser seg snart !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår faktisk følelsen din litt siden jeg også er en som blir fort gravid, eller har blitt det før i hvertfall, 3 ganger (en SA) og tror nok jeg blir litt lei meg om det ikke går fort nå også. Men, de fleste må jo faktisk lite mer enn 3-4 mnd da, noen vil jo til og mer riste på hode nå å tenke "bare 3-4 mnd, hva er det å klage over!", de har nok prøvd i over et år før og er garantert mer fortvilet enn deg. Tror rett og slett du må smøre deg med tålmodighet jeg. Ting kan ta tid selv om det ikke har tatt tid før.

Skrevet

Er som deg, ute etter vårt tredje barn. Har aldri opplevd sa eller ma men skjønner frustrertheten du beskriver av at når du føler symptomer og negativ test. Jeg har også hatt masse symptomer den siste uka. Har tatt to neg tester før ikm. hadde ikm i går. Vet selvf at det er flaks om det klaffer allerede etter 1PP men likevel. Når du har hatt hodepine og kvalme en uke så blir du ekstra skuffet. Jeg krysser fingrene for deg også jeg. Lykke til elidamamma.

Skrevet

Hei kjære deg.....du må da ikke gi opp ennå- ofte tar det litt tid før spiren sitter. Selv har jeg prøvd i 10 md og har ikke mistet håpet- har ikke tenkt å gjøre det heller- mange blir jo gravide etter å ha prøvd i årevis. Selvfølgelig blir du skuffet når det ikke skjer noe......det er lov! Men ikke begynn å tenk på at du ikke kan få fler barn etter 3-4 mnd med prøving.....du må nok bare være litt tålmodig:)

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg enda. Jeg vet ikke hvor gammel du er da, men vil jo tro du har alderen med deg siden du ikke nevner noe om det.

Mener ikke at du ikke får lov til å være lei deg fordi det ikke har klaffet enda. Jeg vet godt hvordan det er. jeg gråt og gråt den fjerde mnd det ikke klaffa for oss. Da vi hadde prøvd i 6mnd trodde jeg at alt håp var ute. (nå er vi i 20 pp og er nesten mer avslappet enn jeg var da).

Det jeg skulle ønske at jeg visste da, var at det faktisk er veeeldig normalt at det går noen mnd. De sier at man ikke skal bekymre seg før det har gått ett år, og noen leger sier til og med to år..

Og siden du har to barn fra før, så kan du mest sannsynlig bli gravid igjen.

Jeg tror det beste man kan gjøre -selv om det er utrolig tøft og vanskelig- er å innstille seg på at det kan ta tid..

Ønsker dere lykke til, den sitter nok snart skal du se :)

Skrevet

Så snille dere er:)Godt å få luftet seg her inne,når det bare er mannen sin man kan prate med.Han ble også lei seg!Ble bare ekstra skuffet når testen var negativ i dag,hadde virkelig trodd det motsatte pga. alle symptomene.Til og med cola-hunger,noe jeg kun har hatt når jeg har vært gravid.Ja,ja.Som dere sier,3-4 mnd. er ikke lenge slik sett,men man henger seg jo opp i tidligere "unnfangelser" ,og tenker at det vil bli det samme neste gang man prøver å lage barn!Lykke til alle dere andre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...