0406 Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Hei du! Ingen tegn til fødsel ennda men sønnen min er 22 mnd i dag, er det han du kunne ha fått inn? Du spådde meg 1 gutt og 3 jenter men så skreiv du at du trodde det var gutt denne gangen, hmm. Har veldig annerledes svangerskap denne gangen enn med sønnen min. Hadde helt likt svangerskap som moren min når hun fikk broren min som når jeg gikk med sønnen min. Denne gangen har jeg veldig likt svangerskap med mamma når hun gikk med meg men det trenger jo ikke å bety noe det. Takk for at du tok deg tid å spå meg tidligere så får vi bare vente å se hva som dokker opp.
0406 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2006 sender opp igjen jeg siden jeg sitter her og har ingen tegn til fødsel ennda.
nattinatt Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Hei vennen Sitter du heime fortsatt?Ja det er jo ikkje umulig at eg fekk opp guten din som du har.Skal ikkje sjå vekk frå det nei.Tru om det blir eit septemberbarn på deg eller?Skal prøve å sjå igjen eg.Kom opp rundt den 31 aug no på deg.Og får gut fortsatt på deg.Men det kan jo være feil sjølvsagt.Gjerne det er det du føler som blir rett.Masse lykke til.Håper du slepp å gå stort lenger.Dagene er så lange når ein går å venter.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå