Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges klarte jeg ikke å holde meg lenger og tok en clearblue digital test. Til mitt sjokk stod det "gravid" !!! Er i sjokk og vantro. Har nemlig aldri fått det resultatet før. Etter å ha prøvd i tre år har det vært ganske mange negative tester for å si det sånn...

MEN:: Tror dere jeg kan stole på dette...??? Kan jo være det kan bli negativ igjen til den store dagen: Dag 14?!?!?

Men får leve på skyer fram til da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj! Gratulerer, du er gravid jo!!!!

Disse testene er pålitelige, så du kan nok senke skuldrene,

og si til deg selv; jeg er gravid......

Lykke til videre!

Skrevet

Tror du virkelig det? Jeg føler det er for godt til å være sant.....Samboer så bare forvirret ut i dag og klarte ikke å slippe gleden helt løs...det ville han ikke før det var gått eventuelt tre måneder sa han....(Han er en født pessimist...) Men tror han er litt sånn for å beskytte meg - ikke få meg helt giret for så og oppleve nedtur...)

Skrevet

Sånn var samboeren min også..

Var vel redd for at jeg skulle bli ekstra lei meg om ikke alt gikk som det skulle.

For jeg ble supergravid, kjøpte gravid-blad for første gang, og leste alt jeg kom over.

Nå gikk det galt med meg i uke 9, men i ettertid hadde jeg ikke villet levd annerledes!

Kan jo ikke gå rundt å fokusere på alt som kan gå galt, da blir man sprø...

Så nyt tiden, og magen din.

For å berolige deg selv kan du jo ta en test om noen dager?

Sikker på at du får det samme resultatet:-)

Skrevet

Jeg kommer vel til å gjøre akkurat det samme som du gjorde. Bli giret og leve i nuet....Men du Sunniva 78, lykke lykke til med deg denne gangen også!!

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye! Du er gravid.

Lykke til videre og nyt graviditeten:-)

Skrevet

Grattis! Noe er definintivt på gang så lenge du tester postitivt!

Jeg har selv testa positivt på dag 9.

På det ene forsøket ble gleden kortvarig, desverre, men nå sist gang vi hadde forsøk testa jeg positivt på dag 9 igjen, hadde til og med en blødning og trodde løpet var kjørt - men neida spira satt den, og i dag er jeg 27 + 4!!!!

Sender over masse babystøv til dere alle sammen ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer Sitronelle, dette er jo fantastisk.

Jeg er på rugedag 11 på mitt første frysforsøk, og nå ble jeg også fristet til å teste:-) Men, men jeg får prøve å holde meg et par dager til.

Jeg hører også til i Porsgrunn, så da var jeg der bare en dag før deg.

Synes egentlig denne gangen er litt merkelig, sist gang skulle man jo få mensen, noe jeg fikk på rugedag 10. Denne gangen er det ingen tegn før testen, det er skummelt...........

Har du satt inn ett eller to egg?

Kjempemasse lykke til med graviditeten.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!

Krysser alt for at spiren klamrer seg fast hos deg og du sitter med et lite nurk om noen mnd :-)

Klem fra lille...

Skrevet

Tusen takk for så mange hyggelige og koselige oppmuntringer. Får håpe at det går bra, og i alle fall nyte det så lenge det varer....forhåpentligvis hele linen ut...:)

Jeg satt inn ett fryst egg som var 6-delt. Får håpe det vil klore seg fast i 9 lange måneder....

Masser av lykke til til dere alle!!

ps....kommer nok til å teste igjen ja...

Skrevet

hei på deg:)

dette lover jo kjempe bra,du har en spennende tid fremover:-))

klem

Skrevet

Gratulerer så mye:)!!! Med all sannsynlighet er du gravid. Men vær forberedt på at det kan hende at det er en kjemisk graviditet( vil ikke ødelegge gleden deres men det kan skje) Jeg testet nemlig positivt på dag 13 og det viste seg at det var en kjemisk graviditet, dvs at alle hormonene man har tatt gjør at hcg nivået i kroppen er veldig høyt og graviditetstesten slår derfor ut som positiv. Blodprøven jeg tok viste derimot at jeg ikke var gravid, det var veldig nedtur derfor forbereder jeg dere litt nå:). Det som er bra er at det er visst veldig sjelden det skjer. Så med all sannsynlighet er du jo gravid:))

Blir spenndende å høre fremover hva som skjer.

Klem

Skrevet

Oj...takk for at du sa i fra om kjemisk graviditet - selv om det er liten sjans - Noen får det, og du opplevde det jo. Stakkars deg...Kan bare forestille meg hvor nedtur det var...og kan bli...

Skrevet

Oj...takk for at du sa i fra om kjemisk graviditet - selv om det er liten sjans - Noen får det, og du opplevde det jo. Stakkars deg...Kan bare forestille meg hvor nedtur det var...og kan bli...

Sitronelle

Skrevet

Så heerrrliiiiggggggg:)

Krysser fingrene for at det stemmer, og ønsker deg lykke til videre..

Klem

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!

Etter 3 år er det jammen på tide at det står GRAVID på testen!!!

Vi har prøvd like lenge, så håper det blir "gravid" her i gården og!!!

Lykke til dei 9 neste månadene!

Skrevet

gratulerer. Nå er jeg jammen meg frista til å teste. Er selv på rugedag 10, men tor jeg må vente noen dager allikevel...

Men, tenk nå er du ENDELIG gravid :)

Har du noen symp?

Skrevet

GRATULERER! Du er nok gravid :)

Jeg testa også på rugedag 10 og fikk svakt positiv. Kjøpte meg digital test og testa på rugedag 12 og da var det ingen tvil.

Husker enda følelsen da det svake krysset kom fram i ruta.

Håper så inderlig jeg får oppleve det igjen om ikke så lenge.

Lykke til!

Misunner deg masse :-)

Stor klem

Skrevet

GRATULERE - lykke til med blodprøven & spira i magen:-)

Klem

Skrevet

GRATULERER så mye med positiv test! Positiv betyr positiv , -nyt

at du er gravid!!! Så deilig det må føles!!!

Klem

Skrevet

Gratuleret, så kjekt :-)

Lykke til videre med spira i magen :-)

Skrevet

Gratulerer så masse med positiv test!!!!!

Du er G R A V I D!!!!!! :o)

Lykke til framover!

God klem fra

Skrevet

Hei Sitronelle

Gratulerer så mye... Syns det er forferdelig merkelig å teste positivt med en digitaltest, hvis man ikke er det. Du skal ha mye hcg i kroppen for at de slår ut, så jeg er overbevist om at du er på "tjukka" Masse lykke til

Skrevet

Ble helt rørt jeg over alle de koselige meldingene fra dere! Håper lykken vil være med oss alle sammen til slutt!

Er blitt så glad i dere alle inne på denne siden jeg :)

Skrevet

Gratulerer med den gode nyheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...