Gå til innhold

Hypatia


Circe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har familieselskap ... blør ikke mer... vet ikke helt, jeg... Hva skal man tro, egentlig?

Takk for at du bryr deg, circe27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke lett å tro noe som helst egentlig. Men det er jo veldig bra at du har sluttet å blø...

Kos deg videre med familieselskap...

Vi snakkes sikkert senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å blø igjen. Og har forlatt familieselskapet for å legge meg litt. Dette er så KJIPT!

Er det noen grunn til å ha noe håp nå i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.... Men ja, det er grunn til håp. Jeg har jo holdt på lenge. Men det kommer seff ann på hvor mye også da. Skvatt når jeg leste nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det egentlig bare helt forferdelig. Kommer lite blod, men det er nok bare stille før stormen, for jeg har ordentlig "menssmerter". Sitter bare i stolen og gjør ingenting. Tør nesten ikke røre meg. Og min stakkars sønn har toårsdag i dag, men jeg avlyser alle besøkene han skulle ha fått med gaver og oppmerksomhet...

Å, dette er så kjiiiipt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.. Dette må være vondt for deg..

Men jeg fikk beskjed om å ligge.. Så kanskje du bare skal legge deg ned???

Jeg er litt tom for ord jeg. Men tenker masse på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypatia!

Off så fælt!! Krysser fingrene for deg, har en følelse av at det går bra jeg: ) Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger deg ganske tett om dagen, har ikke svart deg noe særlig tror jeg, men jeg føler veldig med deg nå! Håper virkelig dette går din vei, lest at du har slitt en stund med disse blødningene. Krysser fingrene for deg! Heldigvis (vet det ikke er til stor trøst nå) men det finnes en del solskinshistorier for de som har slitt med masse blødninger sånn som deg. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg tenker på deg, og følger med på hvordan det går...

 

Du har vært en enorm støtte for meg, så vil så gjerne gi deg en hjelpende hånd også.. Har ikke opplevd å blø selv, men vet så altfor godt hva det vil si å miste, og også hvor ufattelig vondt det er å gå sånn å ikke vite hva sm vil skje. Kan ikke annet en å krysse alle fingre og tær for deg, og håpe på at dette ender godt. Det MÅ det bare!! Du fortjener virkelig en god ende på alt dette du går igjennom nå..

 

*Tenker på deg klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen:) Nettopp stått opp, fikk ikke sove igjen etter at jeg måtte opp og tisse:( Lå jo bare og grublet..grrr..

 

Hvordan går det med deg da vennen? Har det gitt seg litt med blødninger og menssmerter? Uff, et er ikke lett dette her, en lager seg jo tusen tanker og historier oppe i hodet sitt når man går sånn og bare venter og er redd. Skulle gjerne vært synsk og sett hvordan dette ville gå for deg( for oss begge) men kan ikke annet enn å krysse det jeg har og håpe på at det ender godt! Vi må iallefall ikke gi opp håpet.

 

Håper du har fått deg litt søvn i natt, slik at du har fått samlet litt krefter, du må jo være utslitt etter alt dette. Lov at du oppsøker legevakten dersom det skulle starte på'n igjen med disse blødningene da... Er nok ikke mye de kan gjøre, men sånn psykisk sett kan det hende det hjelper å få litt faglig hjelp, og kanskje et svar eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg våknet i dag og hadde fremdeles disse mensmurringene. Har nå lest så mye både her inne og på Ufrivillige Aborter om såkalt "truende abort", at jeg selv synes det haster litt med noen svar. Mannen min skal ringe sykehuset nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis det tross alt fremdeles banker der inne.

Han går for å ringe akkurat nå. Huff, som jeg gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir nervøs på dine vegne her.. håper virkelig det er noe de kan gjøre for deg nå!!! Dere må ikke gi dere, om dere så må sette dere på sykehuset og nekte å forlate stedet før de har undersøkt deg, så gjør det! Dette er ikke noe å drøye for å vente å se va som skjer. Kanskje du får beskjed om å holde sengen en stund? Dette ordner seg, det må det bare. Godt du har mannen din hjemme som kan hjelpe deg litt, og som støtter deg nå. Ikke noe særlig å sitte alene.

 

Ønsker deg masse lykke til!!! Hold meg oppdatert på hvordan det går da. jeg tenker på deg, og krysser fingrene:)

 

klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg jeg hypatia...

 

Får håpe du får komme inn til en ul og se et bankende hjerte....

 

Lykke til....

*klem*

 

Rose 7+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...