Gå til innhold

bør jeg har bilstol som hører til vogna? hva gjør dere andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hva jeg skal gjøre iforhold til dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

jeg har vurdert dette selv, men kommet frem til at det ikke er aktuelt. Noen sier at det er topp å feste setet til vogna hvis man er på en kort handletur, og ungen sovner i bilen.. Men barnet skal faktisk ikke ligge lenge i bilstolen, på grunn av fare for ryggskader. Så for å begrense dette mest mulig er min konklusjon at jeg heller lar bilsetet stå i bilen, og tar med vogna i butikkene..;-)

Skrevet

Hei. Tror vi kommer til å satse på den nye BeSafe Izi Sleep som vi kan sette på vogna. Årsaken til det er at vi bor midt i byen og her er det parkeringskaos. Tenker da at det kan være fint å kunne legge ned ryggen på setet og sette det på vogna om vi må gå et stykke hjem etter å ha parkert. I og med at du kan legge ned ryggen når du kommer ut av bilen blir ikke barnet liggende slik at ryggen får for stor belastning. Man slipper også å vekke den lille. Samme gjelder jo om man er på et kjøpesenter eller lignende, noe vi sjelden er.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ha det.. men det er egentlig bare fordi jeg syns det er sååå stygt med maxi cosi eller lignende på understellet liksom.. men det er sikkert kjekt ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt Akta Graco bilstol og en tilhørende trille. Trilla er egentlig en enkel bytrille som du bruker når ungen blir større, men bilstolen kan enkelt festes oppi trilla. Veldig praktisk når man bare skal en snartur på butikken, etc. Til lengre trilleturer her jeg en vanlig kombivogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...