Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Har fått svar fra legen min på blodprøven, hvor det står blandt annet Rubella Virus - Positiv... Bare lurer på om dette er normalt jeg?! Legen skrev kun på papirene at jeg skulle legge de i svangerskapsjournalen, så hun hadde vel kontaktet meg om det var noe vi måtte gjøre i forbindelse med dette. Men aner ikke hva det er, eller om det er normalt å være positiv. Noen som vet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Det betyr at du er enten blitt vaskinert for Rubella eller har hatt det. Det er bra - ettersom det er farlig å smitte fosteret med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turtles Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Rubella virus testen er for å sjekke røde hunder. Så i og med at den er positiv så betyr det at du har hatt røde hunder/ eller er vaksinert mot det. Så det er en bra ting at du har testet positivt på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 OK, kjempe takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå