Gå til innhold

September: Stakkars Marius...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Må fortelle dere hva som skjedde i går.. Vet jo at små unger er kjapp men.. huff... I går laget jeg brød. Hadde de til heving på badet. Marius dilter alltid etter meg. Ville ikke ha han på badet aleine(han har funnet ut hvordan do lokket kan åpnes) så eg lokket han med meg på kjøkkenet, jeg åpnet til og med oppvaskemaskinen så han kunne styre på der mens eg satte inn brødene. Men han var for kjap og i et lite øyblikk mens eg skulle til å sette inn brødene klarte han å ta på ovnsdøren og brant tre fingrer.. han HYLTE.. skjønner han godt for det gjør jo så vondt å brenne seg. Jeg holdt hånden under kaldt vann med en gang. Han grein og hylte og det var så fælt. Han fikk store blemmer på 2 av fingrene og den siste krøllet huden seg opp.. Stakkars.. Han hylte sånn og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Tårene rant på meg og for eg følte det var min feil at han skadet seg. Følte meg som en dårlig mor.. Reiste ned på apoteket og der hadde de noe brann plaster som skulle lindre det. Reiste hjem og tok de på og gav han en smerte stillende. Og til slutt sovnet han utmattet i armene mine. Etter han hadde sovet et time virket det som plasterne hjalp. For han lekte og klappet og lo. Han ikke merket noe i dag heller. Men må passe på at han ikke får hull på blemmene eller drar av plasterne. Huff det var en ekkel opplevelse... Blei litt langt dette men måtte bare fortelle dere...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6074874-september-stakkars-marius/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars liten! Og ei blemme dekker vel omtrent heile fingeren når ein er så liten... Nei, dei er ofte alt for kjappe for sitt eige beste.

Det er bra at han ikkje lagg merke til det i dag då, dei huskar heldigvis ikkje så langt tilbake. Det er nok verre for mammaen enn for ungen når den verste smerten først har gitt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...