Gå til innhold

November: Hvilke vogn velger novembermammaene?


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo kombi. Jeg er strålende fornøyd med vogna så langt, bare lengter etter å ta den i bruk!!! Platina er vår farge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne novembermammaen har stående en Teutonia Prestige i svart og grått.Passer perfekt i bilen og er lett å slå sammen og sette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi falt helt for musty vognen.. har ikke hørt noen ting om den.kjenner ingen som har hatt den.men jeg er kjempe fornøyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt Emmaljunga Edge Duo kombi, og fargen ble sort :)

 

Har bestilt vogna fra Sverige, og den skal være klar for avhenting i uke 39... Gjett om jeg gleder meg til å få den i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt bestemt på å kjøpe Emmaljunga Duo Edge, men så var vi avgårde og skulle kikke på vogn i helga. Falt for en Simo kombivogn, i beige og bruntoner. Kjempelekker! Lett å slå sammen og med et vendbart og regulerbart handtak. Det som vel gjorde utslaget var at vi fikk vogna med hjem!! Kjekt!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal som mange andre ha Brio Kombi sort og beige. Brukte samme vognen til jenta vår på 1 1/2 år, og var kjempefornøyd.

Hun er også et vinterbarn (litt senere riktignok, men dog...), og den er super på vinterføre...!

 

Lykke til videre jenter, og godt vognkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio Duo! Handlet på harrytur på Happyland i Sverige...

Oppdaget nylig at det er en klaff i bagen slik at man sett opp ryggen. Dette var det eneste vi tenkte manglet på denne vognen i forhold til Emmaljunga sine. Men så hadde Brio det likevel, dog kanskje ikke like solid løsning - men det gjør vel at man kan bruke bagen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble nok en SIMO kombi ultra 620 sort/grå på oss, med sort/grå voksipose til. nyyydelig!

slo til med sort/grå bilstol oxo, da vi må kjøpe ALT nytt til babyen, da dette er vår første.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vi har kjøpt Quinny Freestyle 3XL comfor

Super byvogn. 3hjul (hjulet fremme er svingbart)

Sportsdelen skal stå på lofte til vi trenger den. Får plass til dunpose(lang)

i bagen. Kunne velge hvilke farger vi ville ha. Rød på bag og sort på sportsdel. Så finnes det noen bilstoler som passer på vogna. Tar av hele bagen og setter på bilstolen eller sportsdelen. Lett og reise med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emmaljunga edge duo kombi her også..og fargen er sort....var på reflex,

bergen...og de fikk ikke ny levering av vogner før i uke 48....så da reserverte vi den siste....jizz...trodde jeg hadde god tid, men der tok jeg feil gitt....i uke 48 har jo jeg termin....

hvor mye koster vogna i sverige forresten, pusejenta??er det mye penger å spare??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt oss for Brio Kombi vi også!

Den fikk plass i bilen våres =) Skal ha den svarte vi da! Ikke bestilt ennå, men fikk beskjed om at det bare var en mnd. bestilling, så om et par uker så er jeg avgårde og bestiller. Har ikke termin før 23.nov.

 

Egentlig var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha simo kombi, har alltid likt de vognene... Men da måtte vi bytte bil for å få plass, ble litt for dyrt det da....

 

Gleder meg masse til jeg skal få vogna i hus, blir litt spesielt det ja..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mutsy sport her. Beige bag og rød sprotsdel. Veldig fornøyd med valget. Står på vent/utstilling i stua:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quinny Freestyle 3XL comfort her også! Kjempegod å trille! Kommer fra Tyskland om 4 uker... Det ble rød på oss, kunne kanskje tatt rød på den ene delen og blå på den andre, men tenkte ikke på det da vi bestilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt emmaljunga twin cerox fargen er sport carbon...

Siden vi har en som ved termin vil være 15 mnd så ble det søskenvogn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...