Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene klødd litt rundt på kroppen.Ikke sånn voldsom kløe,men må jo klø litt da.

Har oppdaget noen sånne bittesmå nupper rundt omkring,og det virker som om disse klør....men,klør der det ikke er nupper også.

Blir bekymret jeg da,når jeg har hørt det kan være farlig med svangerskapskløe.....hvis det er det da,det vet jeg jo ikke.

Men,tenker liksom det verste med en gang...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6074677-flere-som-kl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

Jeg klør noe helt extremt,men jeg har ikke nupper!

jeg har fått ganske sterk alergi medisin + en annen medisin....

Nå har jeg fått inkallelse til føde avd. der dem skal ta videre prøver. Er litt nervøs for at noe skal være galt men fast legen min beroliger meg veldig med at dette gjør dem bare for og være på den sikre siden!

Jeg kjenner jo masse liv hver dag....

Men det er et utrolig plagsomt problem,jeg klør helt til jeg begynner og blø og har fått masse sår... så det har vært mye frustrasjon.

Prat med legen din om det og si at han må ta det på alvor.... Det er på en måte en litt "ny" plage i forbindelse med svangerskap så dem har ikke så mye kjenskap til det! Men det er sikkert ikke noe og beskymre seg over.. huden strekker seg jo mye nå så det kan jo være det også....

Håper kløen vår går over snart.... :) ellers blir jeg gaaaal...

Holdt på å bi tullat sist svangerskap a kløe... fikk nå allergimedisin... men syns ikke den hjalp så mye... så æ kutta den etter ei stund... men e man først bynnt å klø så klør det bærre meir og meir.. e bæst om man klar å behærsk sæ.. men ikke så lett...

Ta en tur tel legen du...

Det bare kom opp en sånn skummel link når jeg søkte på svangerskapskløe,at bebin kan dø dersom man ikke går til lege.Men,det er vel ikke det mest vanlige da.Man kan sikkert klø uten at det er farlig....

Jeg har ikke ekstrem kløe jeg da.Jeg klør liksom bare litt mer enn normalt kan du si.

Da kan jeg kanskje slappe av så lenge?Hva tror dere?

Annonse

Hvis du er veldig beskymret kan du prate med legen din....

Jeg tror den linken om at det er farlig for beibien er litt sånn som andre ting som blir forska på... at man kan få kreft av alt osv....

Jeg gruer meg veldig til og dra på den kontrollen på føde avd. i tilfelle dem har noe negativt og si.... men prøver og ikke tenke så mye på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...