Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Med en kvalme som ikke likner grisen.. Likbleik i trynet og har mest lyst til å kaste opp... Men orker ikke, det er så ekkelt... Om bare en halv time skal jeg reise og hente ei venninne... Som skal være medmeg til byen og kjøpe hår pynt til i kveld. Skal i 50 års lag til min svigerfar, og da MÅ jeg jo prøve og pynte meg litt.. (Selv og jeg akkurat nå har mest lyst til og ligge på sofaen og sooooove..) Venninna mi er frisør, så hu skal fikse håret mitt.. Haff, nei.. Jeg må prøve og få i meg ett elelr annet så jeg slipper denna helvetes kvalmen..
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Har ikke testet.. Har ikm på onsdag som kommer. Tviler sterkt på at jeg er det.. Så tror ikke jeg tester før det har gått minst en uke over tiden.. Føler meg ikke gravid, men samtidig så er det litt rare ting som skjer her... hehe.. Men men.. Det finner jeg vel ut. Har helle rikke vært gravid før, så jeg vet jjo ikke hvordan det føles..
Fru Barbro von Kobro Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Ei heil veke over tida? Hadde aldri greidd å venta så lenge Det er jo ikkje alltid ein får så mange grav.symptom, og du er jo kvalm.. Kan du ikkje testa på onsdag eller torsdag då? Spennande! Lykke til
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Håper du er gravid da, så er ikke denne kvalmen helt forgjeves liksom..) Lykke til i kveld da!!!
susse Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Du kan jo evt ta postafen. Det er egentlig reisesyketab men det kan også hjelpe for kvalmen din og det beste er at om denne kvalmen skyldes graviditet er det ikke farlig å ta postafen. Det kan evt tas gjennom hele svangerskapet. Du får det uten resept på apoteket.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 postafen bruker vi på cancerpasienter også. så jeg vet det ikke virker.. Jeg håper at det er graviditet, men tror ikke jeg er det faktisk. Men det finner vi ut... Takker og bukker for lykkeønskninger.. Tror ikke jeg klarer og vente med og teste, men jeg MÅ prøve og vente, for jeg blir så skuffet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå