Gå til innhold

September: Kan vannet ha gått??


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Kan vannet gå uten at man merker det?Om man er i dusjen eller lignende?har noen forferdelige pressninger mot underlivet..er faktisk vondt å sitte...helt nederst presser det liksom..ligner ingenting jeg har hatt før..noen som kan si de har kjent det samme??For det er vel sånn at når vannet først har gått skal man vel ikke gå så mye??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det vært hodet til babyen som har komme tned i bekkenet da? Ang vannavngang får du ta på et bind og sjekke om det blir vått. Min forrige fødsel startet med vannavgang og da var det aldri noen tvil, alt ble vått på null og niks. Og den stopper uansett ikke opp på de 5 minuttene du er i dusjen.

Hvis du er usikker synes jeg du skal ringe til Føden eller til jordmor og spørre. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite, særlig når du har vondter.

Hvis hodet er festet er det ikke farlig å gå/bevege seg etter at vannet har gått.

Lykke til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det presser liksom litt nedover hele tiden...Kanskje normalt?Takk for tilbakemelding..Setter pris på det...

 

Lykke til du også=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren min sa forleden at om vannet går, så er man ikke i tivl... Det er ytterst ytterst skjelden at vannet pipler umerkbart ut litt og litt...

Ang nedpress så har jeg også følelsen av at hun nesten faller ut :) Må løfte litt på magen for å føle meg bedre... Tror nok det er helt normalt og at det gjerne tyder på at babyen har kommet seg langt ned i bekkenet...

 

Men, er du i tvil, så ring føden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet har sikkert kommet godt ned i bekkenet - derfor presset. Har det samme.

Tror nok du hadde merka at vannet gikk, selv om du var i dusjen. Vannet trenger jo forresten ikke gå før langt ut i fødselen, på meg tok de det ved 7cm åpning forrige gang.

Hvis hodet ikke er festa skal du ligge flatt/mest mulig i ro har jeg hørt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...