Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 test, går det ann? tok en test igår kveld men den var negativ...hadde ikm i går... men er so bombesikker på at jeg er gravid.... samme sympt som med første mann... noen som har opplevd at testen først er negativ for så å bli positiv etter nokre dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har ikke opplevd det, men kjenner mange som har det slikt ja. Noen produserer hcg senere enn andre. Du får teste igjen om noen dager. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 JEg gjorde det. testa først med QuickRespons. Den var neg. To dager senere testet jeg med ClearBlue. Den var positiv. Nå er jeg i 10 uke!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 håpe jeg gjør det samme... er så sikker på at jeg er det... mensen er aldri forsinka heller så, bruker å komme heller litt før... puppene har blitt større, oppblåst mage, halsbrann, småkvalm inni mellom...etc.... takk for svar...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har testa negativt med Clear blue på ikm i et tidligere svangerskap. Ventet ei hel uke før jeg testet igjen (positivt) men kunne sikkert ha gjort det før. (Denne gang ble testen positiv 4 dager før ikm.) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå