Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Har ikke vært så aktiv her inne i de siste månedene, har hatt litt behov for å distansere meg under prosessen med forsøk nummer 2 (samt at jeg mistet etter forrige fryseforsøk). Nå er dette over.

Satte inn 2 egg for 10 dager siden, og i dag kom mensen. Har vært et litt tungt forsøk med infeksjoner, feber, antibiotika osv så hadde vel ikke helt det store håpet denne gang, men til tross for det er det slitsomt og tøfft når det ikke går.

Må vel bare se fremover og håpe at det kanskje blir min tur en vakker dag. Lurer på om noen av dere har prøvd antagonist behandling? Lykke til til alle dere andre.

Mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6074067-fors%C3%B8k-2-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var trist lesing..

Vil sende over noen trøsteklemmer til deg, vet ikke hva annet jeg kan gjøre , men håper du snart får en ny dato å forholde deg til slik at dere kommer i gang igjen. Det skal bli din tur også skal du se.

Ikke mist motet.

Mange trøsteklemmer fra lille...

ufff det var trist..

du for prøve og holde motet oppe,selvom det føles helt jæ... nå..

husker selv når jeg fikk mensen etter 10 dager,man har et lite håp men så kommer mensen og det lille håpet man hadde blir knust i biter..

jeg for si som ann-ch dette er en forferdelig prosess,unner ikke min værste fiende det vi må igjennom...

ønsker deg lykke til vidre anonymen,stå på,vi skal nok greie det til slutt skal du se:))

klem

Annonse

Å nei - så leit...

Vet selv at det er lite som trøster akkurat nå, og husk at det er lov å være trist og lei seg. Men det går flere tog, og neste gang blir det din tur til å teste positivt:-)

Trøste-klem fra meg til deg

Hei,

Tusen takk for tilbakemeldinger, godt at andre forstår hvor ille denne prosessen kan være noen ganger. Fra himmel til hælvette i løpet av 14 dager.

Antagonist behandling er behandling uten nesespray, mener å huske at man kanskje får noen færre egg ved denne metoden og lurte på om noen hadde erfaring med denne. Fikk ikke ut så mange egg ved dette forsøket heller da i grunn, fem stykker til tross for at jeg sprayet til krampa tok meg i mange mange uker.

Men, en ting til. Mensen som kom var så rar, så jeg tok en test og den ble positiv. Var jo overraskende i grunn siden jeg blødde som en stukken gris (og gjør det enda) men testene (seks av dem) er fortsatt positive.

Den desperate delen av meg sier at det kanskje er ett av de to eggene som ble satt inn som har løsnet og forsvunnet, mens det andre kanskje er der, men det er kanskje mest vanlig at begge fosvinner når det først går galt?

Er redd for å dra til legen også, har mistet en gang tidligere (etter 8 uker) og det tok nesten knekken på meg. Jeg vet ikke om jeg makter å gå gjennom det en gang til. Kanskje det bare er bedre å vente nå og anta at begge er borte, bite tenna sammen og gå på jobb som vanlig.

Jeg vet ikke, men hvorfor inne i svarte hællvette skal det være så vanskelig, hadde vært lettere å forsone seg med at forsøket ikke gikk som sammenlignet med å abortere over en lav sko. Blir det da regnet som habituell abort? Hva innebærer det? Føler at jeg blir straffet for et eller annet og at jeg på et eller annet vis fortjener dette......jeg vet ikke, bare kaos her nå.

Huff, dette ble langt og sytete men jeg er forvirret, fortvilet, forbanna, redd og alt annet på samme tid.

Jeg håper håper og håper at det går bra med alle oss inne på denne siden, og generelt alle som sliter med å bli gravide (håper det går bra med andre også selvfølgelig).

Takk til dere som tok dere tid til å lese sytinga mi.

Vennlig hilsen

Hei!

Trur du er gravid eg! Synes det hørtes ganske logisk ut at ett av egga hat gått til grunne-difor blødning, mens det andre har klamra seg fast!!!

Ikkje ta alle sorgar på forskudd (sjølv om eg veit det ikkje er lett å la være).. Vent noen dagar, og ta ein ny test, event. blodprøve!

Krysser alt for at det går rette vegn for deg***

Hei,

Ikke gi opp håpet, jeg tror du er gravid jeg. Var i akkurat samme situasjon som deg ved juletider. Satt inn to egg og begynte å blø på dag 10. Jeg vaslet alle rundt meg om at dette forsøket gikk galt. Tok alikevel en test 2 dager senere og den var positiv. Viste ikke helt hva jeg skulle tro, for jeg blødde ganske kraftig fortsatt. Kontaktet fastlegen og fikk tatt blodprøver med noen dagers mellomrom og det viste seg at jeg var gravid for hcg verdien hadde steget. Fikk komme raskt til ul i uke 5 el. 6, der fikk vi se en fostersekk med et bankene hjerte og en fostersekk som hadde sluttet og utvikle seg. Fortsatte å blø ganske mye til uke 13, så det var en ganske lang periode med humørsvingninger, kunne liksom ikke tro at det hadde gått bra når jeg fortsatt blødde. Nå har jeg bare 2 uker igjen til termin og alt er bare bra med den lille i magen. Jeg krysser alt jeg har for at det samme skal skje med deg! Lykke til.

Ville bare si Lykke til:) Høres gravid ut for meg:)

Og jeg øyner håp om at en av mine "tvillinger" vil se dagens lys også. Jeg spurte om akkurat dette her på klinikken, siden jeg hadde satt inn to egg. Men der sa de at det ikke ville komme blødning som følge av at det ene hadde gitt seg om det andre hadde festet seg...

De mente at et embryo som ikke delte seg videre bare ville bli "tatt opp" i systemet og forsvinne....

Jeg ble veldig beroliget av svaret til Lillian, tydelig at det kan skje på den måten likevel. Håper dette går veien for deg:) Det høres i hvertfall sånn ut. Man må ha trua.

Klem

Annonse

Hei igjen,

Jeg har en prøverørs jente på snart 4 år fra før. Den gangen satt vi også inn 2 egg, men det var bare et som utviklet seg. Da hadde jeg ingen blødninger, merket ingenting av at det andre egget "forsvant". Vi så heller ikke antydning til den eggposen ved den første ul. Så det kan være så forskjellig, det er det som gjør det så tøft å gå igjennom alle disse behandlingene. Ingen forsøk er like. Det er vanskelig å sammenligne seg med andre i samme situasjon, for utslagene av behandlingen kan være så forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...