gamp Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Er vel et litt teit spørsmål,men hvor lenge ligger dere i senga etter at mannen har kommet? Har det noe å si hvor lenge en ligger om de små svømmerne kommer seg frem? Jeg blir nemlig så nøden på å tisse etterpå at jeg må på do før jeg kan sove.Er det mindre sjangs for å bli gravid da enn om man ligger der i timesvis? Jeg prøver som regel å ligge i 15-30 min etterpå. Vil gjerne høre andres meninger eller hvordan dere gjør det. Takknemlig for svar.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Jeg tror ikke du skal stresse med dette! Jeg tror det er bare tull med føttene opp veggen osv.....den sæden som skal inn ikjeden kommer dit lell når han får utløsning. Ligg som du pleier du...15 min el noe..så kan du gå på do som du vil selv:D grunnen til at jeg ikke tror på opp veggen teorien er at vi har en livmortapp som kommer ut der. Om man ligger med rompa høyt vil sædem gå forbi åpningen og legge seg i en grop på sidene av tappen...det tror no jeg da...går på do som jeg vil jeg:) Klem
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Helt enig med deg jeg, Sussa! Jeg ligger ikke lenge i det hele tatt. De som skal frem finner veien uansett hva vi gjør etterpå, tror nå jeg da. Men den med rompa i været har jeg ikke hørt om før, Sussa. Hmmm, kanskje det var noe å tenke på. Jeg for min del, tar i en tampong etterpå, blir så jævla våt mellom beina he he... MEN så plutselig så tenkte jeg på at NEIIIII, dette er jo dumt å gjøre, tenk om tampongen absorberer alle svømmerene?? Ikke vet jeg, men det var bare en tanke som slo meg....
Gjest Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Jeg tror også at de som skal frem finner frem. Trenger ikke ligge i timesvis. Før lå jeg lenge etterpå. Lå med pute under baken eller med føttene oppover veggen. Alt måtte prøves! :-) Jeg ble ikke gravid og fikk tilslutt blærekatar. Ikke bra, så slutta med dette. Nå ligger jeg bare å koser meg i senga alt fra 5 minutter til 20 minutter.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 jeg gjorde det sist jeg ble gravid, om det var pga det, vet jeg ikke, men jeg gjør det uansett. det er bra at de får ligge der inne, reiser man seg med en gang, renner MYE ut... Men, jeg må også alltid tisse etterpå, det er nok ingen fare etterpå Lykke til klem
MathildeC Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 I begynnelsen foelte jeg meg alltid litt teit naar f.eks vi hadde sex om morgenen, sambo stod opp for aa sette paa kaffe, og naar han kom inn laa jeg der med beina hoeyt med et skyldig blikk i oyenene.. Men naa naar vi er inne i ca vaar 8 pp saa ser han stoerre paa det :-D Saa jeg ligger fortsatt med rompa litt hoeyt men hvor stor tro jeg har paa det er en annen sak.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Jeg tror ikke det har noen hensikt å ligge med beina høyt osv. Jeg er oppe og tisser med en gang etterpå og har blitt gravid to ganger de siste månedene....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Maja mor! Jeg hadde DEFINITIVT ikke brukt en tampong etterpå..ikke pga av absorbasjonen men pga av faren for infeksjon. Masse baktereier osv..tror ikke jeg ville anbefalt noen å brukt tampong utnom ved mensen (jeg bruker den ikke da heller jeg..men det handler om ubehag) Har heller en dorull i nærheten slik at jeg kan tørke etterhvert...eller går rett i dusjen.... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå