Gå til innhold

uuups..tvillinger!

oioi

Anbefalte innlegg

Vi har en sønn på to og har akkurat fått vite at vi har to hjerter som slår i magen min. Vi er ca.11 uker på vei og har mottatt nyheten med skrekkblanda fryd...ingen i slekta og tanken har aldri streifa meg. Vi tenker på alt det praktiske og om alt går bra, men det er jo egentlig utrulig spennende.......formen er helt topp bare trøtt...oioioi.....

Fortsetter under...

Annonse

oioi, gratulerer så mye med to i magen!

Har du et søskenbarn som venter tvillinger også? I såfall...så kan jo det være oss =0)

Har nettopp fått vite at søskenbarnet til sambo venter tvillinger og at hun er omtrentlig der du er....Måtte jo inn å sjekke her om jeg fant noen som kunne matche =0)

heisan!! gratulerer så mye =)

lurte bare på om du hadde noe mistanke

om at det var flere før du var på kontroll??

folk rundt meg skremmer vettet av meg med at de tror at jeg går med tvillinger!!!!! jeg er ca 9 uker i følge bim, men ser ut som jeg er 5 mnd på vei.....

har 2 barn fra før så jeg håper at d kan ha noe med at jeg ble så stor så fort....har tvilling søsken selv, så jeg er vel i faresonen. hehe

Annonse

Heisann! Tok litt tid å få svart deg, da jeg ble innlagt pga for kort livmorhals. Går bra med oss nå, selv om vi ble rimelig sjokkerte over den plutselige innleggelsen. Følte meg jo helt fin, og har ikke hatt noe vondt. Nå håper vi bare de skal holde seg i magen så lenge som mulig. Lykke til med dere da. Det blir jo veldig morro da. Bestemor i G.. får plutselig fem nye barnebarn på kort tid hun nå...hi hi.. =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...