Gå til innhold

Enda en natt uten søvn...zzz

Anbefalte innlegg

Skrevet

...den som bare kunne fått sovet et par - tre timer i allefall. ;) Urolig i beina og babygutten danser polka i magen. Stønn. Sliten nå. Ja ja, god morgen til dere andre da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRRR, jeg vil ikke si go morgen,men god natt:(

Skrevet

Jeg har slitt med det samme den siste måneden, men etter at jeg begynte først med å gå en liten tur, massere leggene med olje og strekke de godt ut før jeg legger meg, har det faktisk blitt bedre, nå våkner jeg kun når jeg må opp å tissen, men da ligger jeg gjerne litt før jeg sovner grunnet disse pitringene i bena, men ikke så lenge som jeg har gjort tidligere, Tar også en tyggetabl med Magnesium før leggetid. Er jo verdt å prøve det som prøves kan:)

Skrevet

Har også blitt bedre i beina etter at jeg begynte å ta magnesium og fått massasje av beina av mannen hver kveld.

Begynte med magnesium i uke 29 pga tidlige rier. Det er med på å hindre modning av livmorhals. Så nå har jeg slutta med magnesium, og pøser heller på med bringebærbladkapsler:-) Begynner å mentalt bli klar for fødsel. Beina er nå likevel gode... Men søvnen er nå avbrutt av murringer i magen og lette rier. Så noe skal det vel alltids være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...