Gå til innhold

November: Barnevogner......


augustanr2

Anbefalte innlegg

vi har vært og sett på en del barnevogner, men det er jo sååå mye å velge i.....prøvde å finne på internet for å se om de har tatt en "best i test" undersøkelse, men jeg fant ingenting jeg......noen som har noen nettsteder til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg forstår godt at dere er forvirret av alle de forskjellige vognene som er på markede... Det var vi og, men vi fant ut at vi ville ha en vogn som var lett å komme seg rundt med i byen. Så det måtte bli en vogn med tre hjul, og framhjulet måtte være svingbart. Vi var på BabyShop i Oslo sentrum, der hadde de Quinny Freestyle 3XL comfor. Den var på tilbud til kr 4999.-

Vi fikk velge hvilke farge vi ville ha på bagen og på sportsdelen. Sportsdelen ligger på loftet til vi får brukt for den. (svart) Bagen (rød)

Denne vognen har vært best i test to år på rad. (sist i februar i år)

Har sett utrolig mange med denne vogna rundt i Oslo.

Har faktisk spurt noen på gata hva de synes og de er bare positive.

Nå lyner det så jeg slutter av. les mer på quinny.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

heisann:)

vi kjøpte nettopp basson roma vognen til vår gutt.

dette er en kraftig og god vogn.som er godt og tykt stoff.

den er utrolig lun og varm.og var dette vi såg etter,ettersom vi får på den kalde tiden..

kjekke me den var att den kunne åpnes bak på kalesjen og.så de er myggnetting forann.skulle de bli for varmt.når de blir varmere i været.

var også utrolig dyp og stor.,så gjør att de blir godt og lunt.og kan bruke vogna lenge.

det er en kombivogn.så når ungen begynner og sitte så tar en av hele beggen og får den andre sitte delen med.

 

vi kjøpte denne på tilbud til 2999.

 

er 2005 model og kåret til best i test

 

,føller stelleveske med.trekk,innebygde seler. mm.

angrer virkeligikke på de kjøpet.utrolig lett og go og trille også.

søker du på basson roma. på bilder så finner du vognen.en mørk med hvite striper(lyser i mørket)refleks

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo har veldig gode vogner. jeg hadde det til 1 mann, har funnet den frem til lillegutt og den ser ny ut. og jeg har brukt den veeeeeldig mye.

god å kjøre om vinteren er den også, kommer frem overalt. trejulinger sier de er ustabile mener jeg å ha hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil anbefale at du tenker over hvilke behov du har selv...noen bor der det er mye snø, noen der det er lite. noen er mye i byen, andre mye i marka. skal den inn i bil, hvor stor er bilen osv osv.

vi kjøpte simo kombi fordi vi bor der hvor det er mye snø og terreng og trengte da en med store hjul.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Basson roma som har en stor bag og som er kjempelett og ta av og på bag. Selger denne når babyen trenger sportsvogn og kjøper da quinny freestyle ( bagen er kjempe liten og egner seg ikke til vinterbarn med poser og diverse)- snakker av erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...