Go`mamma`n... Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Er det noen her? Hvor er dere? Skravle ?Terminklubb? HVOR? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Lurte på det samme - eneste stedet jeg fant litt liv var på "bli gravid"-sidene... Kanskje greit å kose litt med puta snart for min del, begynner å bli ganske trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 25. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2006 Er egentlig trøtt jeg oxo, men så er jeg avhengig av BIM..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 jeg er her... men var veldig stille her i kveld... tror jeg må legge meg.. opp på jobb i morgen tidlig...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. august 2006 Ååååå, skal alle legge seg nå, da????Må jo jeg det oxo, da.....Veeeeldig stille var det her, ja....*gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå