Cassandra80 Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Som jeg fortalte tidligere, så sendte jordmor meg til UL fordi hun syntes magen hadde vokst mye den siste tiden. Og etter UL fikk de bekreftet at det var et stort barn jeg hadde i magen, så de ville sette igang meg. Jeg ble derfor innlagt på sykehuset dagen etter, den 4. aug. Hadde termin 13. aug. Så satte de meg på tablettkur. Ventet spent på at noe skulle skje, men lite skjedde. Jeg fikk så godt som ingen reaksjoner på kuren. Enda jeg fikk 2-3 ganger daglig fra fredag til søndag. Hvis ingenting hadde skjedd til mandag ville de ta keisersnitt på meg. Og slik gikk det. Undersøkelsen mandag morgen viste lite reaksjoner på kuren, så keisersnitt ble bestemt. Rar følelse å vite at noen timer senere ville babyen i magen min være ute, og jeg være mamma. Operasjonen gikk bra, og jeg fikk verdens nydeligste gutt 7. august. Gutten var 4810 gr og 53 cm da han ble født. Herlig å bli kjent med det livet som har vokst inni magen min i alle mådendene. Vi koser oss masse!!! Lykke til til dere andre også!
C-millan ) Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Gratulerer så mye med gutten, lykke til videre...:-)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 For en stor fin gutt det var ja. Gratulerer en masse.
belli72 Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Gratulerer! Tenker det var fint med keisersnitt i og med at han var såpass stor, jeg! Lykke til videre!
Stratos med 3 barn Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Gratulerer! Ditt lille vidunder har forøvrig bursdag på samme dag som meg, så da blir han helt klart en kjærne kar!!!!
tutsi 77 Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Gratulerer så mye..så fantastisk det må være å endelig møte han:) Jeg venter også en prins..Kos deg masse i tiden framover..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 Fått en liten plugg du da ) Gratulerer så masse!!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Gratulere og lykke til videre:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå