Gå til innhold

betennelse i puppen???

Anbefalte innlegg

hej hallo og god kveld..

for et par dager siden kjente jeg at den ene puppen var ekstremt øm. da jeg kom hjem fra skolen, måtte jeg jo sjekke dette ut litt bedre...kjenne etter om jeg egentli var øm, eller om det var noe jeg innbilte meg.

da jeg kjente var den øm da, og jeg klemte på den og da kom d ut sånn gusjebetennelse gørr ut av brystvorta, og det var vondt, spesielt kunne jeg kjenne at den der "kanalen" inni der var "hoven"... d roet seg ned dagen etter og nå er d bare såvidt jeg kjenner noe hvis jeg tar på d..

jeg har fått litt pressi ryggen i d siste, i korsryggenn når jeg bøjer meg..) og jeg kjenner litt småstikking i sidene, (ikke vond stikking, men bare stikking..som begynnende sting) og er en del oppblåst nederst i magen, jeg kjennte godt etter og nederst på maven, og der kunne jeg kjenne en slaks klump, som var øm når jeg trykket hardt der..vet ikke hva d kan vøre..kansje lagringsplassen til tr..ikke vet jeg.)

men tappen oppfører seg som TR kommer, har ikm i morgen(26 aug) så jeg har lite håp om at jeg er gravid

men lurer på om noen vet hva dette kan komme av??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6072472-betennelse-i-puppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...