ABC123:-) Skrevet 25. august 2006 #1 Del Skrevet 25. august 2006 Vi skal gi babyen vår navnet Oliver, bl.a. fordi det er et navn som uttales likt på norsk og engelsk. Når det gjelder mellomnavn, er ikke dette fullt så viktig, bare det passer sammen med fornavnet. Mellomnavnet bør ikke slutte på "k" eller "c". Nå har vi fundert på dette i flere måneder, men klarer ikke å finne noe som er bra nok! Det blir alltid for langt, for sært, for "mykt", for "hardt" osv. Nå er jeg redd gutten ender opp uten mellomnavn...men kanskje dere der ute har noen gode forslag? Takknemlig i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 25. august 2006 #2 Del Skrevet 25. august 2006 Oliver Jo (Passer best dersom dere sier "Oliver" med trykk på -i'en) Oliver Matheo Oliver Sebastian Oliver Nikolai Oliver Erling Oliver Emil Oliver Max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #3 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg tenkte selv på oliver August... Oliver leander? *ble litt tungt?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Del Skrevet 25. august 2006 Oliver Andrè eller Oliver Martinius =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 Heisann:) Vi har også landet på guttenavnet Oliver...Det som er vanskelig er mellomnavnet. Da har vi snakket om August. Synes det passet sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen i huset Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Oliver Emil (med lange i-er) er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABC123:-) Skrevet 29. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2006 Hei! Kjekt å høre om andre som har valgt navnet, og har samme dilemma med mellomnavnet. Oliver er jo et "sterkt" navn i seg selv. Jeg liker også August som mellomnavn. Men er det blitt litt "ødelagt" av han i Hotel Cæsar...? Er vel dumt å tenke sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå