Gå til innhold

jeg er tilbake her igjen:) spennende...


Emilie Jeanette&Linus Matheo

Anbefalte innlegg

har ei som ble 1år denne uka... har foreløpig termin 24 april 2007.. men den blir nok endret etter hvert vil jeg tro...:) ER SÅÅÅÅÅ..... gøy. har enda ikke helt gått opp for oss at vi venter nr 2.. men d er jo helt hærlig å tenke på. håper bare alt skal gå bra nå... uke 6 nå...

 

:) klem fra meg... har egntlig et annet nick men vil ikke bli avslørt så jeg har et annet nick akkurat nå. har mye familie og venner som er her inne så...:) og jenta mi har et navn som blir gjenkjent,... og det var også nicket mitt... endrer så fort vi har fortalt d

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro - gratulerer så mye ! :))

Så langt 24.04 på oss også, hvis man skal stole på disse kalkulatorene...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt ja..:) vet sånn ca tid for befruktning jeg men kjenner jeg UL rett blir det vle en utsatt termin vil jeg tro:) fikk det sist gang også. men i fohold til overtid fikk jeg mehold i min egen termin... mamman vet best..:) vi sees vel her inne mye da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja så lenge det varer - noen uker til før du sprekker og forteller familien hemmeligheten - ogå så endrer tilbake til ditt opprinnelige navn som vi kanskje kjenner fra "bli gravid" ? ;P

 

Vi har snakket litt om det og bestemt oss for å ta en tur til ul for å sjekke at alt er ok før vi tør si det bort til vordene besteforeldre, tror fallhøyden er betraktelig høyere for dem enn for oss hvis det skulle gå galt - de var jo helt tussete forrige gang de skulle bli besteforeldre, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vi kommer nok til å holde på hemligheten en stund til. da jeg gikk med lille jenat sa vi ingenting før jeg var 3 1/2mnd på vei:) liker å si det seint så blir det liksom ikke sååååå lenge å vente....) men gleder oss til å si d. tror mange blir overrasket men glad...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...