Gå til innhold

August: Hvordan gikk det med dere som hadde termin forrige helg?


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 19. men er like gravid fortsatt. Hvordan gikk det med dere? Og dere som ikke har født, hvordan har dere det? Her har proppen gått, jeg har ganske sterke menssmerter (eller har riene startet?). Det er i alle fall ganske vondt. Har begynt å skrive ned klokkeslett, just in case... Har mest på følelsen at ting ikke kommer ordentlig i gang enda. Uff, detta er leie greier altså. Noen jeg kan trøste meg sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin i går jeg da, men føler med deg likevel :-) Her har vi prøvd det meste, alt fra alminnelig turgåing, sex, gulvvask, vindusvask og fødepizza....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde termin den 20. og er også like gravid enda.

Ikke sett noe til proppen her enda, men har vonde menssmerter og regelmessige kynnere..

Men har gått med dette ganske mange dager nå, så begynner å miste håpet her..

Er sliten og lei og vil så gjerne føde nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke, lykke til alle sammen som venter på "overtid"! 1 uke over i dag, men nå er jeg ganske sikker på at det utvikler seg i riktig retning her i alle fall. Sikker på at jeg har rier i ny og ne, og jeg håper bare det ikke stopper opp. Tvi, tvi! Skitt fiske! Brekk et bein! Kryss fingre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 24.... Ikke de store endringene bortsett fra litt mer kynnere som bare er litt vonde innimellom, litt vondt i ryggen og masse luft i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde oxo termin den 24.Ingenting som skjer her iallfall!! Men om ei uke så bli ej jo uansett satt i gang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...