Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 #1 Skrevet 25. august 2006 Ja jeg roper på deg jeg. Er så spent på hvordan det går med tanta di. Er egentlig ivrig på å kondolere deg med død tante. hi hi :-) Her er det ganske stille fra hennes kant. Ikke så mye som et hint. Håper hun holder seg vekke, men tør ikke håpe noe. Er kvalm og har vondt i underlivet i kveld og'. jaja...
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2006 Dytter jeg, selv om du sikkert feirer.
Phobia Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Her er jeg Lone. Litt sent for å svare nå kanskje, kom akkurat hjem fra kino "Miami Vice" - Colin Farrell kan få deg til å glemme det meste for et par timer...he.he Som det faktum at tanta mi, den helvetes tanta mi likegodt ble med på kino !!!!!!!!!!! Ubedt !!!!! Ja,ja. Nå er det bare å skrive seg inn på uke 38 gjengen for min del, og telle ned til til EL og neste IKM den 22. september..... Du får IKKE bli med i uke 38-gjengen, bare så du vet det Godnatt - bare rop på meg når du har testet - jeg krysser alt for deg
Lone35 =0) Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 Natta M@mi. Så synd med tanta da...:-(
Phobia Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Ja, men tanta mi lever på lånt tid - kun noen dager igjen å leve. I september er hun borte vekk
Lone35 =0) Skrevet 26. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2006 Heisann!! :-) Jeg testa ikke i morges jeg, M@mi. Torde ikke. Så nå er det for sent sikkert. Venter til i mårra ihvertfall. For spotte-tante har ikke kommet. Heldigvis. -Hvordan klarte du å konsentrere deg om filmen når du hadde Tanta med på kino? Satt du ikke der og bare var dritt dritt forbanna da? -Men neste gang må du prøve hostesaft i tillegg vettu, har hørt at gamle røde tanter holder seg vekke når det er hostesaft tilstede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå